השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

השכרת פיגום נייד בזכרון יעקבלצד עבודות רבות שאותן ניתן לבצע באמצעות סולם בדיוק כמו באמצעות פיגום נייד, ישנן עבודות רבות שדורשות באופן ספציפי שימוש בפיגום נייד ואינן אפשריות לביצוע באמצעות סולם. מעבר לכך, עבודה עם פיגום נחשבת לנוחה יותר, בטוחה הרבה יותר וכן מבטיחה תוצאות טובות יותר. מן הצד השני, לא לכל עבודה שמבצעים בגובה של מספר מטרים בודדים יהיה נכון להקים מערך פיגומים ובדיוק למטרה זו נועד הפיגום הנייד. אז מהו פיגום נייד? לאילו משימות הוא יכול להתאים? האם נדרש רישוי בכדי לעבוד על פיגום נייד? איך מביאים את הפיגום אל אתר העבודה? מי מציע שירות השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מהו פיגום נייד?

בשונה מפיגומים קבועים, הדורשים תהליך הקמה מורכב על ידי גורם מוסמך ומורשה, פיגום נייד הוא פיגום מודולרי אותו ניתן להתקין בקלות יחסית ולנייד אותו מאזור לאזור באתר העבודה. הפיגום הנייד נע במרחב באמצעות מערך של ארבעה גלגלים המותקנים בתחתיתו. גוף הפיגום מבוסס על מערך צינורות מתכת המותקנים בצורה אופקית, אנכית ואלכסונית, המעניקה לפיגום את החוזק המבני הנדרש לו בכדי לעמוד בעומסי המשקל המופעלים עליו. בראש הפיגום מותקן משטח עבודה חזק עליו למעשה שוהה העובד לצורך ביצוע העבודות בגובה. את משטח העבודה מקיף מעקה בטיחות למניעת נפילה מראש הפיגום.

סוגים של פיגומים ניידים

לפני שאתם מזמינים שירות השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב, חשוב שתכירו את סוגי הפיגומים ותזהו את סוג הפיגום המתאים לכם ביותר. כך למשל, ישנו מודל פיגום נייד במת הרמה, אותו קל מאוד לנייד לכל מקום ולפרוש אותו באמצעות מערכת צינורות הידראולית בכדי להגיע לגובה המרבי. בפיגומים אחרים, יהיה עליכם להוביל אל אתר העבודה את כל מערך הצינורות הנדרש ושם להרכיב את הפיגום הנייד בהתאם לגובה העבודה הדרוש לכם. סוגים שונים של פיגומים מגיעים במידות אורך ורוחב שונות, במידת גובה שונות ועם מערך גלגלים, מעצורים ותומכנים שונה. יחד עם זאת, כל פיגום נייד שאותו תוכלו למצוא במסגרת שירות השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב הוא פיגום שאמור לעמוד בתקנות הבטיחות לפיגומים ניידים ולכן מבחינה בטיחותית, כל פיגום כזה יכול לשמש אתכם באותה מידה.

ההבדל בין סוגי הפיגומים השונים הופך להיות רלוונטי בעיקר בהיבט של התאמת הפיגום למרחב או לחלל הפנים בו יש להציב אותו, הגובה אליו ניתן להגיע באמצעותו, מספר האנשים שיכולים לעבוד עליו, עומס המשקל המרבי שהוא יכול לשאת, קלות ההובלה וההתקנה שלו וכן הלאה. כך למשל, בפרויקט ארוך טווח, יהיה זה נכון יותר להתקין פיגום נייד סטנדרטי בעל תומכנים המגבירים את יציבות המבנה כשהוא עומד על גלגלים ללא תנועה. כאשר אתם צריכים לנוע במרחב בתדירות גבוהה, יהיה זה נכון יותר להזמין פיגום נייד במודל של במת הרמה, באופן שמאפשר לכם גם להוביל את הפיגום בקלות רבה יותר ממרכז ההשכרה אל אתר העבודה וגם לנייד אותו במרחב בקלות רבה יותר. פיגום במת הרמה הוא פיגום הזמין גם במידות קטנות יותר, מה שהופך אותו למאוד אפקטיבי לעבודה בחללים קטנים או צפופים.

 

מהו הגובה המרבי לעבודה עם פיגום נייד?

ככלל, על פי התקנות של פיגומים ניידים, השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב הוא השירות שיכול להתאים לכם לפרויקטים בהם נדרשת עבודה בגובה של לא יותר מ-6 מטרים. במידה ואתם זקוקים לבצע עבודה בגובה רב יותר, יהיה עליכם לשכור כבר סוג אחר של פיגומים ולמעשה להקים מערך פיגומים קבוע, או לחילופין להשתמש בפיגומים תלויים היורדים מגג המבנה כלפי מטה וניתנים להתאמה לעבודה בכל גובה מראש הבניין ומטה. יחד עם זאת, כל פיגום נייד מספק לכם את היכולת לקבוע את גובה העבודה בהתאם לדרישות הפרויקט. כך למשל, אם אתם זקוקים לבצע עבודת תיקון, שיפוץ וצביעה בתקרת מבנה בגובה של 4.5 מטרים, תוכלו להרכיב את הפיגום הנייד אך ורק עד להגעה לגובה המתאים לכם ולא לבנות אותו עד לגובה המרבי המותר של 6 מטרים. במקרה של פיגום נייד במודל במת הרמה, תוכלו פשוט להרים את הבמה עד לגובה הנדרש באמצעות המערכת ההידראולית.

 

לאילו משימות מתאים פיגום ניידלאילו משימות מתאים פיגום נייד?

השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב הוא שירות שיכול להתאים לכם עבור שורה של סוגי פרויקטים, הכרוכים כולם בעבודה בגובה אך לא בגובה רב ובראשם צביעת תקרות, החלפת גופי תאורה, שיפוץ בניין וביצוע עבודות בגובה של עד 6 מטרים בכלל. כפי שאמרנו קודם לכן, סוגים שונים של פיגומים ניידים יתאימו לפרויקטים שונים, גם אם המשימה הנדרשת בהם היא זהה. צביעת תקרה בחלל צפוף או קטן למשל, תדרוש פיגום נייד בעל מידות אורך ורוחב קטנות יחסית, מה שגם יגביל את מספר האנשים שיכולים לעמוד על הפיגום בכל רגע נתון. לעומת זאת, צביעת תקרה באולם ספורט למשל, מאפשרת הזמנת פיגום נייד רחב וגדול, שעליו גם יכולים לעבוד מספר עובדים במקביל.

מהם כללי הבטיחות בעבודה עם פיגום נייד?

בכל עבודה עם פיגום נייד, יש לשמור על מספר כללי בטיחות מחייבים הנגזרים מתקנות הפיגומים הניידים. אי הקפדה על כללי בטיחות אלה יכולה לפגוע בזכאות לקבלת כספי ביטוח או פיצויים במקרה של נזק לרכוש או לגוף ובמקרים מסוימים אף יכולה להוביל לסנקציות פליליות, אם כתוצאה מרשלנות בנושא הבטיחות נגרמה פגיעה בנפש. אלו הם כללי הבטיחות עליהם יש לשמור בעבודה עם פיגום נייד:

  • פירוק והרכבה על ידי בונה פיגומים מורשה בלבד
  • כל חלקי הפיגום חייבים להיות במצב תקין ואין להשתמש בחלק פגום או שאינו תקין
  • הרכבת הפיגום חייבת להתבצע על פי הוראות היצרן ובכפוף למגבלות הנובעות מהוראות אלה
  • לאחר הקמת הפיגום יש לבצע בדיקת תקינות ויציבות לפני תחילת השימוש בו
  • אין להניע את הפיגום כאשר אדם נמצא עליו
  • הנעת הפיגום צריכה להתבצע באיטיות ובמהירות נמוכה יותר ממהירות הליכה במרחב הספציפי
  • אין לעגן אל הפיגום מתקן הרמה כלשהו
  • אין לחבר גשר בין הפיגום והמבנה
  • ירידה ועלייה על הפיגום תתבצענה אך ורק באמצעות התקן מתאים (בדרך כלל סולם מובנה)
  • אין לקפוץ על משטח העבודה של הפיגום
  • פיגום נייד המותקן במרחב חוץ חייב להיות מוקם על קרקע ישרה ויציבה ולהיות מעוגן למבנה
  • אין לחרוג מעומסי המשקל של הפיגום על פי הוראות היצרן
  • כל פיגום נייד חייב לעמוד בתקן הישראלי לפיגומים ניידים

 

איך מובילים את הפיגום אל אתר העבודה?

בשלב הזה, כשאתם עדיין לא לגמרי יודעים האם אתם צריכים פיגום נייד ואיזה סוג של פיגום נייד מתאים לכם יותר, אפשר להבין אם אתם קצת חוששים מכל הלוגיסטיקה של הובלת הפיגום והתקנתו בשטח. יחד עם זאת, ספקי שירות השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב יספקו לכם בדרך כלל את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לעבוד עם הפיגום בבטחה. במסגרת זו, חברת השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב תספק לכם גם את האפשרות לביצוע הובלת הפיגום ממחסן ההשכרה אל אתר העבודה ובחזרה תמורת תוספת תשלום וכן תעמיד לרשותכם בונה פיגומים מוסמך ומורשה בתוספת תשלום מתאימה. אצל מרבית ספקי השירות תוכלו לקבל גם ייעוץ והכוונה בכל הקשור לבחירת הפיגום, הקמתו והעבודה איתו. מן הצד השני, אם יש לכם רכב תובלה פרטי משלכם ואם הוא יכול להכיל בתוכו את כל רכיבי הפיגום, תוכלו כמובן להוביל את הפיגום בעצמכם ולחסוך בעלות הכוללת של ההשכרה. אותו כנ"ל לגבי בונה פיגומים. קבלנים וקבלני שיפוצים רבים, אינם מחזיקים פיגומים בבעלותם ונעזרים בשירותי השכרת פיגומים בכלל וכמובן השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב מעת לעת. לקבלנים אלה יש בדרך כלל עובד שעבר הכשרה והסמכה בתחום הפיגומים והוא זה שבונה את הפיגומים על פי הצורך, מה שחוסך את העלות של שימוש בספק חיצוני לרכיב שירות זה.

 

פיגום ברזל או אלומיניום?

בחיפוש אחר ספק שירות השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב, אתם צפויים לגלות שאת כלל סוגי הפיגומים הניידים ניתן להפריד לשתי קטגוריות מרכזיות: פיגומי ברזל ופיגומי אלומיניום. פיגומי ברזל הם הפיגומים היותר מיושנים ומסורתיים והחיסרון המרכזי שלהם הוא משקלם הכבד. פיגום ברזל הוא פיגום שעמוד בעומס משקל רב, כשלמעשה רוב עומס המשקל הזה נובע מהמשקל העצמי של הפיגום, עוד לפני שהנחנו עליו אפילו דלי של צבע. לעומתו, פיגום אלומיניום מיוצר מצינורות אלומיניום חזקים וקלי משקל, שמפחיתים מאוד את המשקל העצמי שלה הפיגום ועוד יותר חשוב מכך, הופכים את משימת ההובלה, ההרכבה והפירוק של הפיגום לקלה הרבה יותר.

פיגומי אלומיניום נחשבים גם לפיגומים בטוחים יותר וזאת מכמה סיבות: בפיגום ברזל, חבטה או פגם באחד מצינורות הברזל של הפיגום, לא מובילה להוצאת הצינור מכדי שימוש. צינור הברזל שומר על צורתו פחות או יותר וניתן להמשיך להשתמש בו. לעומת זאת, בפיגום אלומיניום, כל חבטה או פגם בצינור האלומיניום, יובילו לדפורמציה של הצינור כולו, באופן שיוציא אותו מכלל שימוש. מאחר ואחד מהכללים החשובים ביותר בעבודה עם פיגומים הוא הכלל של שלמות כל החלקים, הרי שבפיגום אלומיניום לא סביר שחלק כלשהו יהיה פגום ועדיין ניתן יהיה לעבוד איתו. בפיגום ברזל לעומת זאת, הפגם בצינור מחליש מאוד את הצינור עצמו ומהווה סכנה ליציבות הפיגום כולו כשניתן טכנית להמשיך ולהשתמש בו על אף הסיכון שהוא יוצר.

בנוסף לכך, אלומיניום היא מתכת עמידה בלחות ורטיבות ולכן פיגומי אלומיניום אינם סובלים מפגמי חלודה שבפיגומי ברזל מהווים מקור לנזקים ולהחלשת הפיגום כולו, לעיתים מבלי שניתן לשים לב לכך. זה גם המקום לומר שאם אתם מגיעים לגורם מקצועי המספק את השירות של השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב ומוצעים לכם פיגומי ברזל עם חלודה עליהם או עם מכות וחבטות, ייתכן שתרצו לשקול שנית את העבודה עם אותו גורם ולבטח אתם לא אמורים להסכים לקבל פיגום כזה לרשותכם. ספקים מקצועיים ומנוסים יציעו לכם תמיד פיגומי אלומיניום העומדים לא רק בתקן הישראלי, אלא גם ובמיוחד בזה האירופאי, שנחשב לקפדן יותר ובטוח יותר.

בכלל, בכל השכרת פיגום נייד בזכרון יעקב, חשוב מאוד שתהיו מודעים מאוד לנושא הבטיחות. מבחינה תפעולית, אפשר להניח שכל פיגום נייד שהוא, יוכל לספק לכם את התועלת שלשמה אתם שוכרים אותו, אבל בעניין הבטיחות יכולים להיות הבדלים משמעותיים בין ספק לספק ובין פיגום ספציפי אחד למשנהו. על כן, יותר מכל דבר אחר ואפילו יותר ממחיר השירות, הקפידו במיוחד על שלמות כל החלקים של הפיגום ועל כך שהפיגום עומד בתקן האירופאי הייעודי במיוחד לפיגומי אלומיניום ולא רק בתקן הישראלי.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!