פיגומים למכירה בקריית טבעון

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

פיגומים למכירההשכרת פיגומים הוא מודל נפוץ מאוד בקרב קבלני בניין ואולם, עבור רבים מאוד מאבד המודל הזה מהכדאיות הכלכלית שלו מהר מאוד. לא יהיה זה נכון עבור כל קבלן בניין ולבטח לא עבור כל קבלן שיפוצים להחזיק בפיגומים בבעלותו, אך ישנם בהחלט לא מעט מקרים בהם עלות ההשכרה פוגמת באופן שיטתי ברווחיות של הקבלן. במקרים אלה, האופציה של רכישת פיגומים עולה על הפרק ובשורות הבאות נספר לכם על סוגי הפיגומים השונים אותם תוכלו לרכוש, מי מציע פיגומים למכירה בקריית טבעון ועל מה חשוב להקפיד בבחירת הפיגומים שילוו אתכם שנים ארוכות קדימה.

 

לקנות או לא לקנות?

אז השאלה הראשונה שעליה נרצה לענות בשורות אלה היא, האם נכון לכם בכלל לקנות פיגומים אם לאו. לכאורה, התשובה היא די ברורה: השכרה עולה תמיד יותר מאשר קנייה, ממש כמו שהשכרת רכב ל-5 שנים תעלה לכם הרבה יותר מקניית הרכב והחזקתו בבעלותכם. יחד עם זאת, המרכיב החשוב ביותר במשפט זה הוא זה שמתייחס לפרק הזמן, כלומר ל-5 שנים. במידה ואתם לא משתמשים ברכב פרטי וזקוקים לרכב ליום אחד, אין שום ספק שהשכרת הרכב תהיה לכם עדיפה על פני קנייתו, אך כאשר אתם עושים שימוש רב ברכב ולאורך זמן, כדאיות ההשכרה הולכת ופוחתת ועולה האטרקטיביות של קניית הרכב לבעלותכם.

בדיוק אותו רציונל פועל גם במקרה של השכרת או רכישת פיגומים. לפני שאתם מחפשים גורם מקצועי שמעמיד פיגומים למכירה בקריית טבעון, חשוב לוודא שזהו הצעד הנכון לכם. ככלל, אם אתם לא עובדים בדרך כלל עם פיגומים ואלו נדרשים מכם בתדירות נמוכה מאוד, יהיה זה נכון יותר מבחינתכם לשכור את הפיגומים הדרושים לכם פר פרויקט. אם בפרויקטים שונים אתם עושים שימוש בסוגים שונים של פיגומים והיקף השימוש בהם אינו גבוה במיוחד, שוב, יהיה זה נכון מבחינתכם לשכור פיגומים. יחד עם זאת, אם הפיגומים מהווים מרכיב מרכזי בעבודתכם, אם אתם נדרשים להם במרבית הפרויקטים שלכם ואם אתם גם עושים בדרך כלל שימוש באותו סוג של פיגומים, רכישת פיגומים היא האופציה הכלכלית ביותר עבורכם.

יחד עם זאת, כדאי לדעת שגם להחזקת פיגומים בבעלותכם יש עלות. פיגומים נוטים לסבול מנזקים שונים במהלך העבודה ואתם תצטרכו להיות אחראים על תחזוקת הפיגומים, להבטיח את תקינותם המלאה על פי התקנים הרלוונטיים למען בטיחות העובדים ולחדש חלקים שאינם עומדים עוד בתקנים הנדרשים. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצורך בשטח אחסון לפיגומים ואם אין לכם שטח כזה, יהיה עליכם לממן אותו. זאת אומרת, שבבחינה האם נכון לכם לצאת לחפש פיגומים למכירה בקריית טבעון אם לאו, עליכם לקחת בחשבון שורה של פרמטרים עם הכדאיות הכלכלית בראש מעייניכם.

האם יש גם היבט בטיחותי לרכישת פיגומים?

התשובה היא בהחלט כן. אם אינכם סומכים על הגורמים המקצועיים שמהם באפשרותכם לשכור פיגומים או שאתם מעדיפים באופן מובהק לעבוד עם סוגי פיגומים ספציפיים שקשה להשיג אותם בשוק או שמחירם גבוה יחסית, בהחלט ייתכן שיהיה זה נכון מבחינתכם לרכוש פיגומים שעומדים בסטנדרטים שלכם ויהיו זמינים עבורכם בכל עת. כך למשל, בשנים האחרונות התרחב מאוד השימוש בפיגומי אלומיניום בתקן האירופאי ולמרבה הצער לא כל משכירי הפיגומים מציעים אותם בכמות כזאת, שיכולה להבטיח לכם זמינות מלאה מתי שתצטרכו אותם ובמחיר שיהיה לכם נכון לשלם בעדם. במקרה כזה, אתם בהחלט רוצים לשקול רכישת פיגומים בתקן המתאים לכם ובסטנדרטים המתאימים לכם וכן, מתוך שיקולים בטיחותיים נטו, שהם ללא ספק השיקולים החשובים ביותר בכל פרויקט המשלב עבודה בגובה.

 

אילו סוגי פיגומים נכון לכם לקנותאילו סוגי פיגומים נכון לכם לקנות?

שלב חשוב מאוד שיהיה עליכם לעבור לפני שאתם מזמינים פיגומים למכירה בקריית טבעון הוא, בחירת סוג הפיגום המתאים לכם ביותר. בהיבט זה חשוב לומר את הדבר הבא: כל עוד שכרתם פיגומים על פי הצורך, עמדה לרשותכם גמישות מלאה בבחירת סוג הפיגום בהתאם לאופי הפרויקט. כאשר אתם קונים פיגומים, עליכם לבחון את סוגי הפיגומים השונים ולוודא שהסוג שאותו אתם קונים יוכל לשרת אתכם בכל הפרויקטים או לפחות במרביתם. במקרה כזה כבר אין לכם את הגמישות לבחור את סוג הפיגום על פי אופי הפרויקט ואת הפיגומים שקניתם תצטרכו לשלב בכל פרויקט שלכם ולעשות זאת מבלי לפגוע באיכות העבודה וברמת הבטיחות. האם ישנו סוג כזה של פיגומים שיכול להתאים לכל פרויקט? בהחלט כן ומייד נפרט גם לגביו.

 

אז מהם סוגי הפיגומים שתוכלו לקנות?

כפי שאמרנו קודם לכן, חשוב מאוד שתבחנו את מגוון סוגי הפיגומים הקיימים בשוק לפני שתבחרו את הסוג המתאים לכם ביותר. גם אם אתם מבינים ומכירים היטב את עולם הפיגומים, חשוב שתתעדכנו בסוגי פיגומים חדשים ובתקנים החדשים בכדי שתוכלו להבטיח שאותה רכישה של פיגומים למכירה בקריית טבעון, אשר תשרת אתכם לאורך שנים ועשורים שלמים, תהיה אכן רכישה טובה ומשתלמת.

פיגום חמורי

פיגום חמורי הוא הפיגום הפשוט ביותר במשפחת הפיגומים והוא מורכב ממשטח עבודה המונח על גבי שני תומכנים עשויים עץ או מתכת. פיגום זה, שניתן לשימוש בגובה משטח עבודה מרבי של 2 מטר מעל פני הקרקע מתאים במיוחד לעבודות שיפוץ בבתים פרטיים, אך מוגבל מאוד בהיקף המשימות שניתן לבצע באמצעותו. כמו כן, יש לזכור שמדובר על פיגום נייח שאותו יש לפרק ולהרכיב כאשר יש צורך להזיזו למיקום אחר באתר העבודה.

פיגום מגדל – נייח ונייד

פיגום מגדל הוא פיגום מקומי הניתן להרכבה במקום והוא מגיע בפורמט נייח או נייד. הפיגום הנייד מותקן על גבי פלטפורמת גלגלים המאפשרת להניע אותו ממקום למקום, בעוד הפיגום הנייח מעוגן ישירות אל הקרקע. הפיגום עצמו, שנקרא גם פיגום מגדל, מורכב ממוטות מתכת אופקיים, אנכיים ואלכסוניים ובחלקו העליון מותקן משטח העבודה, שגובהו המרבי הוא 6 מטרים מעל פני הקרקע. פיגום זה נחשב לפיגום שימושי מאוד ויכול לשרת את מרבית קבלני השיפוצים וקבלני הבניין בעבודות בבתים פרטיים ובמבנים נמוכים יחסית.

פיגום זקפים

פיגום זקפים הוא סוג הפיגום השכיח ביותר וזהו גם הפיגום שמעניק לכם את המודולריות הרבה ביותר. פיגום זה מבוסס על ארבעה עמודי זקפים, שניים מכל צד ובין שני זוגות הזקפים נמתח משטח העבודה בדמות לוח עץ או מתכת. יתרונו של פיגום הזקפים הוא שניתן להוסיף עוד ועוד זקפים ומשטחי העבודה לרוחב בכדי להגדיל את אורך משטח העבודה, כשכל שני זקפים מספקים תמיכה לשני משטחי עבודה משני צידם. בנוסף, ניתן להתקין זקפים על גבי זקפים בכדי להגדיל את שטח הפיגום גם לגובה. המשמעות? באמצעות פיגום זקפים תוכלו לכסות את שטח החזית של מבנה שלם או לבנות אותו לכל גובה ולכל רוחב שאתם צריכים בהתאם לאופי הפרויקט. זהו למעשה סוג הפיגום האטרקטיבי ביותר בכל הקשור לאפשרות השימוש בו בכל סוג של פרויקט. יחד עם זאת, פיגום הזקפים חייב להיות מעוגן לקרקע וניתן להקים אותו אך ורק בסביבה שבה הקרקע יציבה על פי אישור מהנדס.

בנוסף לשלושה סוגים מרכזיים אלה של פיגומים אותם תוכלו להזמין אצל גורם מקצועי המציע פיגומים למכירה בקריית טבעון, ישנם סוגי פיגומים נוספים כמו פיגום שלוח, פיגום תלוי, פיגום ממוכן ופיגום זיזי. פיגומים אלה תלויים בעיקרם במבנה עצמו ונמתחים מראשו כלפי מטה או מוצמדים אל קיר המבנה ללא תמיכה מן הקרקע. גם סוגי פיגומים אלה עשויים להתאים לפרויקטים מסוימים שלכם, אם כי מדובר בסוגי פיגומים ייחודיים, שמתאימים לסוגים מאוד ספציפיים של פרויקטים.

על מה חשוב להקפיד בקניית פיגומים?

ובכן, הדבר החשוב ביותר שאתם רוצים להקפיד עליו הוא שאתם קונים פיגומים חדשים לחלוטין ואם אתם מוצאים עסקה טובה של פיגומים יד שנייה, חשוב להזמין איש מקצוע שיבחן אותם ואת שלמותם המבנית. כאמור, פיגומים הם התקנים הנמצאים תחת עומס רב מאוד ועל בסיס קבוע ואתם לא רוצים שעייפות החומר ועיוותים קלים יהפכו לקטסטרופה דווקא במשמרת שלכם. דבר נוסף שאתם רוצים לבחון לפני הזמנת פיגומים למכירה בקריית טבעון הוא תקן הפיגום. בעקבות ריבוי תאונות העבודה בישראל, נעשה מאמץ בשנים האחרונות להחמיר את התקנים הקיימים וכבר ישנה מגמה למעבר לתקן האירופאי כתקן המוביל ואולי הבלעדי. על כן, חשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים פיגום שלא רק עומד בתקנים הקיימים, אלא גם בתקנים האירופאיים שעתידים להיות מיושמים באופן נרחב כאן בישראל. את כל הנושא של עמידת הפיגום בתקנים, אתם רוצים לברר מול גורם מקצועי (לאו דווקא זה שאתם קונים ממנו), הן בכדי לוודא שאתם בוחרים בפיגום תקני, הן כדי לוודא שהתקן הוא תקן איכותי ומתקדם והן כדי לוודא שהפיגום עצמו נמצא במצב טוב ובטוח לשימוש.

בפיגום הנבחר אתם רוצים למצוא כמה שיותר מודולריות (כאמור, פיגום הזקפים הוא המודולרי ביותר, אם כי גם הפיגום הנייד ניתן להרכבה לפי גובה משתנה) ולוודא שהמודולריות הזאת תהיה קלה ליישום. מה זאת אומרת? ובכן, מגמה בולטת מאוד בעולם הפיגומים כיום היא המעבר לפיגומי אלומיניום שמעניקים את החוזק המבני הנדרש ובנוסף את קלות העבודה עימם. פיגומים אלה מורכבים ממוטות ומשטחים קלי משקל לעומת אלו העשויים מתכת פלדה ולכן קל מאוד להרכיב אותם ולפרק אותם.

 

ממי נכון לקנות?

אם תחפשו מספיק טוב, תוכלו למצוא לא מעט גורמים מקצועיים המציעים פיגומים למכירה בקריית טבעון. במרבית המקרים מדובר בפיגומים ששימוש לאורך שנים כפיגומים להשכרה וכעת מעוניין הגורם המשכיר לחדש את המלאי שלו ולכן מוכר את הפיגומים הישנים. מבלי לשלול את האופציה הזאת לחלוטין, זוהי אופציה מאוד לא רצויה שכן מדובר בפיגומים שחוקים ועייפים וגם אם לא רואים עליהם את סימני העייפות, עייפות החומר קיימת והיא תשפיע על מידת הבטיחות ממנה תוכלו ליהנות בשימוש בפיגומים שקניתם.

זה לא אומר שאתם לא יכולים להזמין פיגומים יד שנייה במחיר אטרקטיבי, אבל זה כן אומר שאתם לא רוצים להזמין אותם כפיגומים שיצאו משימו בחברה להשכרת פיגומים. יהיה זה נכון יותר מבחינתכם למצוא גורם מקצועי שמציע פיגומים למכירה בקריית טבעון ומתמקד בעיקר בפיגומים חדשים לחלוטין ובתקנים המתקדמים ביותר. לגורמים אלה יש לעיתים עסקאות טובות על פיגומים יד שנייה, אך כאלה שנבחנו לעומק ואינם מיושנים כל כך כפי שאפשר לצפות למצוא אצל חברה להשכרת פיגומים. חשוב לדעת: גם אם אתם מכירים היטב את עולם הבנייה וגם אם עבדתם לא מעט עם פיגומים ואתם מרגישים בטוחים מאוד לגבי הידע שלכם בתחום, לפני קניית פיגומים חשוב תמיד להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה ספציפית בתחום זה ולקבל גם את חוות דעתו של מהנדס מתאים בכדי לוודא שאתם עושים קנייה כדאית, נכונה ובמיוחד בטוחה.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!