בלוק גבס יתרונות וחסרונות

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

בלוק גבס משמש לבניה של קירות ומחיצות בחללים שונים גם בבית הפרטי וגם בתעשייה. הוא נחשב לחומר הגלם המבוקש ביותר בתחום הבניה בשל הפשטות של בנייתו, בשל העובדה שמדובר בבניה קלה ובשל מחירו הנמוך לעומת חומרי גלם אחרים. יש לבלוק גבס יתרונות רבים אך גם קצת חסרונות אותם כדאי להכיר לפני שבוחרים לעשות בו שימוש בבניה, אז מהם וכיצד עושים שימוש בגבס בצורה החכמה ביותר? הכנו עבורך כתב מקיפה שתסייע לבצע את ההחלטה הטובה ביותר. 

שימושיו המגוונים של בלוק גבס בבית ובתעשייה

בלוק גבס משמש לבניית מחיצות וקירות פנימיים בתוך חללים שונים. ניתן להשיגו בכל גודל בהתאמה אישית, לכן הוא נחשב לאחד מחומרי הגלם המבוקשים גם בעת השיפוצים בבית וגם בתחום התעשייתי. בבית נוכל לעשות שימוש בבלוק גבס לשם בניית קירות, להנמכת תקרה ובניית אזורים לגופי תאורה, נישות מעוצבות בתוך הבית וליצירת מראה מיוחד בבניה כמו למשל יצירת פתחים מעוגלים בין חדרי הבית הראשיים. 

בתעשייה נוכל לראות שימוש נרחב בגבס גם כן, כאשר פעמים רבות קירות הגבס משמשים ליצירת משרדים בתוך חללים גדולים, למחיצות בין אזורי עבודה שונים וכמרחבים פתוחים לעבודה עם הפרדה לעמדות שונות. השימוש בגבס נרחב במיוחד במשרדים אך לא רק – נעשה בו שימוש גם במפעלים, בחנויות, בעסקים בתחום הקוסמטיקה ועוד. 

יתרונותיו של בלוק גבס

אחד היתרונות הבולטים של בלוק הגבס והשימוש בו הוא הנוחות והפשטות שבשימוש בו. הוא קל מאוד להובלה, קל לחתוך אותו לצורך הספציפי שאליו הוא נדרש וקל להתקינו. יתרון בולט נוסף של הגבס הוא שלמרות הקלות שבשימוש בו – הוא נחשב לאיכותי במיוחד ורמת הגימור שלו כשהוא נעשה על ידי אנשי מקצוע היא גבוהה המיוחד. 

בגבס נוכל לעשות שימושים עיצוביים מגוונים, והדבר הופך ליתרון גדול כאשר נעשה בו שימוש לצורך עיצוב. הוא מתאים מאוד לבנייה בתוך הבית והוא מותיר אחריו מעט מאוד לכלוך, כך שגם השיפוץ עצמו קל מאוד לביצוע מבחינת פינוי פסולת לאחריו. 

ניתן להסתיר בתוך קירות הגבס כבלים שונים, למשל כשיוצרים גופי תאורה חדשים בתקרה או כשיוצרים נישה לאזור כמו הטלוויזיה. ניתן באמצעותו לחצות חדרים, ליצור נישות פרטיות בחדרי אמבטיה ולהתקין מחיצות אקוסטיות באמצעותו שגם שומרות על בידוד. 

חסרונותיו של בלוק גבס

אמנם יש למחיצות גבס יתרונות רבים הרבה יותר מאשר שיש להם חסרונות, אך כדאי להכיר גם את החסרונות של החומר. אחד החסרונות הגדולים הוא העמידות – לא מדובר על קיר בטון או בלוקים, אלא על חומר פשוט וקל ולכן הוא גם עמיד פחות לפגיעות. עם זאת, הפגיעות הזו יכולה להיות גם יתרון, כאשר מעוניינים בגמישות מסוימת בבניית הקירות תוך מחשבה על העתיד ועל הצורך לפרק את הקיר. 

עוד חיסרון שיש לגבס הוא ריבוי בעלי המקצוע הלא מיומנים העובדים בתחום, לכן, רצוי לבחור בבעל מקצוע לו התמחות ספציפית ומוכחת בתחום הגבס, כדי להבטיח שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, ושזו תחזיק מעמד כמה שיותר זמן. 

לסיכום, בניה באמצעות בלוק גבס מומלצת לכל מי שרוצה ליצור מחיצות, קירות ותקרות באמצעים נוחים, מהירים, קלים וזולים. עם זאת, יש לעשות זאת עם אנשי המקצוע המומחים בתחום. 

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!