פיגום ברזל למכירה – הדרך הטובה ביותר להשלמת כל עבודות הגובה במהירות, ביעילות ובמקצועיות ללא פשרות!

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

צריכים לבצע עבודות גובה שונות? פיגום ברזל למכירה הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אנשי מקצוע רבים כיום בוחרים לעשות שימוש בפיגום ברזל למכירה לטובת השלמת שלל עבודות גובה שונות. בין כלל עבודות הגובה השכיחות ביותר שמבוצעות בעזרת פיגומים, ניתן למנות שלל עבודות צביעה וטיח, עבודות איטום, עבודות שיפוץ ואף עבודות בנייה. זקוקים לעבודות גובה? בשורות הבאות נכיר מקרוב את הפיגומים על כלל יתרונותיהם בהשוואה לחלופות השכיחות ביותר, נכיר את הדגמים השונים של הפיגומים, נציג מחירון פיגום ברזל למכירה ומחירון פיגום ברזל להשכרה ועוד. כלל הדגשים הללו יבטיחו לכם בחירה נכונה של פיגום ברזל למכירה בתאמה מלאה למיטב הצרכים שלכם.

הכירו את הפיגומים – קונסטרוקציה זמנית המונחת על הקרקע

אז מה הוא פיגום? פיגום הוא קונסטרוקציה זמנית המוצבת על הקרקע ומחוברת למבנה עליו מבצעים את העבודות. קונסטרוקציה זו אינה מצריכה חפירות בקרקע או עבודות ייצוב אחרות שאורכות זמן רב. חשוב להדגיש כי קיימות עוד לא מעט דרכים להשלמת עבודות בכל גובה, לרבות עבודות גובה בסנפלינג או עבודות גובה בעזרת מנופים. אז מהו היתרונות הגדולים של פיגומים בגינן אנשי מקצוע רבים בוחרים דווקא בהם? היתרון המרכזי של פיגום ברזל למכירה על פני עבודה בסנפלינג הוא מהירות העבודה. עבודה על סנפלינג מאפשרת לאנשי המקצוע להגיע בנוחות לכל פינה בכל רחבי המבנה, אך הבעיה המרכזית בשיטה זו היא מהירות העבודה. השונה מעבודה על פיגום ברזל למכירה, עבודה בעזרת סנפלינג לא מאפשרת לכמות גדולה של אנשי מקצוע לעבוד במקביל ובנוחות מרבית, מה שמעט מאוד את קצב העבודה. לכן, אנשי מקצוע רבים בתחום בוחרים בפיגומים ולא בסנפלינג.

עבודה על מנופים בהשוואה לעבודה על פיגומים – הסיבה המרכזית בגינה אנשי מקצוע רבים בוחרים בפיגומיםלאילו משימות מתאים פיגום נייד

אפשרות נוספת להשלמת עבודות גובה היא כמובן מנופים. עבודה על מנופים אף היא כוללת חיסרון אחד משמעותי בגינו רוב אנשי המקצוע מעדיפים לעבוד על פיגום ברזל למכירה. החיסרון הוא נגישות לכל פינה ברחבי המבנה. אזורים צפופים ובניינים צמודים יקשו מאוד על השלמת עבודות גובה בעזרת מנופים. המנוף לא יצליח להגיע לכל פינה בכל רחבי המבנה ברמת נוחות מרבית, מה שצפוי לפגוע באיכות העבודה. לעומת זאת, פיגום ברזל למכירה מבטיח לכל אנשי המקצוע גישה נוחה ומיטבית לכל פינה בכל רחבי המבנה, מה שגורם לרבים להעדיף את העבודה על הפיגומים על פני העבודה על המנופים.

כל מה שכדאי שתכירו טרם בחירת הפיגום המיטבי עבורכם

חושבים לעשות שימוש בפיגום ברזל למכירה לטובת שלל עבודות גובה? חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות הדגמים השונים של הפיגומים לפני שתבחרו את הפיגום הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם. ריכזנו עבורכם את הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר לפני הבחירה, והם:

  1. גובה הפיגומים –גובה הפיגומים שתבחרו משפיע מאוד על המחיר שתידרשו לשלם. ככל שהפיגומים שלכם יהיו גבוהים יותר, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר. לכן, חשוב להכיר במדוייק את גובה המקום בו נדרשת העבודה על מנת לבחור נכון גובה מדוייק של פיגומים נדרשים להשלמת העבודה. אנשי מקצוע רבים מקלים ראש בדבר ובוחרים פיגומים גבוהים מהנדרש, מה שגורם להם לשלם לא מעט כסף שלא לצורך. רוצים לחסוך בזבוז מיותר? הכירו במדוייק את גובה העבודה הנדרשת והתאימו במדוייק את גובה הפיגומים.
  2. רוחב הפיגומים – גם רוחב הפיגומים משפיע באופן ישיר על המחירים. ישנם פיגומים ברוחב של 60 ס"מ, 80 ס"מ ואף 130 ס"מ. ככל שהפיגום שתבחרו יהיה רחב יותר, כל המחיר שתידרשו לשלם יהיה גבוה יותר. רוחב הפיגום נקבע על בסיס כמות אנשי המקצוע שצפויה לעבוד על הפיגומים, חומרי העבודה שהם יצטרכו לעבוד איתם ועוד. לכן, לפני שאתם בוחרים את רוחב הפיגום שלכם, מומלץ לבדוק מה היקף העבודה. אם מדובר בעבודה המצריכה כמות גדולה של אנשי מקצוע העושים שימוש בציוד רב, ביחרו פיגום רחב. אם מדובר בעבודה הכוללת מספר מועט של אנשי מקצוע, תוכלו להסתפק בפיגום צר ולחסוך לא מעט כסף.
  3. אפשרות ניוד הפיגומים –נקודה נוספת וחשובה במיוחד היא אפשרות ניוד הפיגומים. ישנם פיגומים ניידים וישנם פיגומים קבועים. פיגומים ניידים מאפשרים לכם להזיזם בחופשיות ממקום למקום ללא צורך בשירותי פירוק והרכבה. לעומת זאת, פיגום קבוע לא ניתן להזזה כלל ללא שירותי פירוק והרכבה. הפיגומים הניידים יקרים יותר מהפיגומים הקבועים ולכן, אם אתם נדרשים לעבודת גובה במוקד אחד בלבד, בחרו פיגום קבוע. אם אתם נדרשים לעבודות גובה בשלל מוקדים שונים – ייתכן שכדאי לכם לבחור פיגום נייד.

וכמה כל זה עולה? ריכזנו עבורכם מחירון פיגום ברזל למכירה ומחירון פיגום ברזל להשכרה, כך שתגיו לבחור את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

מחירון פיגום ברזל למכירה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
6,000-8,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 3 מטרים ויכולת נשיאה של עד 150 קילוגרמים
8,000-9,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 6.2 מטרים ויכולת נשיאה של עד 250 קילוגרמים
18,500-19,500 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 8.5 מטרים
26,000-32,000 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 10.40 מטרים

מחירון פיגום ברזל להשכרה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
350-550 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר ליום עבודה
3,000-2,000 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר לחודש עבודה
900-1,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר ליום עבודה
5,000-6,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר לחודש עבודה

 

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!