כמה עולה רואה חשבון בחריש?

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

 

כמה עולה רואה חשבון בחריש?

בחירת רואה חשבון בחריש או בכל מיקום אחר בארץ הינה בחירה קריטית לעסק, זה כמו לבחור ספר, אתה חייב שיהיה חיבור מסוים כדי שמלבד לפן העסקי, יהיה גם חיבור חברי. תאגידי ענק, עסקים קטנים ובינוניים, מורשים או פטורים, כולם צריכים שירותי רואה חשבון מסיבה כלשהי… למה כל כך הכרחי שיהיה לכם רואה חשבון בעסק?

 

מהו רואה חשבון?

רואה חשבון הינו מקצוע נחשק מאוד. מי שאחראי על פי חוק למתן רישיון לעיסוק במקצוע בסופו של דבר הוא משרד המפשטים. כדי להיות רואה חשבון עליך לעבוד מבחנים אותם עורכת המועצה, רק לאחר מעבר כל המבחנים ועמידה בתנאים נוספים תוכל לקבל את הזכות לרישיון. ישנם מסלולים שונים במוסדות האקדמאיים לתואר החשבונאות ובדרך כלל משך הלימודים נע בין שלוש שנים לארבע שנים. בין היתר במשך התואר תגעו בנושאים כמו כלכלה, מנהל עסקים ומשפטים. לאחר מכן, על רואה חשבון לעבור התמחות בת שנתיים במשרד ראיית חשבון כדי להיות מוסמך לעבוד כעצמאי. כפי שאתם רואים, הסמכתו של רואה חשבון לוקחת תקופה לא קצרה ובה הרבה אתגרים.

 

במה רואה חשבון בחריש מתעסק?

לאחר מסלול ההכשרה רואי חשבון יכולים כעת לתת שירות ללקוחות במגוון תחומים הקשורים בעסק. רואי חשבון הם מומחים לענייני כספים. לפניכם מספר דברים עיקריים בהם מתעסק רואה חשבון:

 

  1. ייעוץ – מלבד לפעולה פיזית עצמה אל מול הרשויות, רואה החשבון נמצא כאן כדי לתת לכם ייעוץ מס דרך היבטים שונים בעסק. ייעוץ מס הוא חלק קריטי במינוף העסק מבחינה כלכלית וניהולית.
  2. הוצאות מוכרות – אל תשכחו, ייתכן ומגיעים לכם החזרי מס. בין אם אתם עצמאיים או שכירים מלבד להוצאות מוכרות יש עוד סיבות מגוונות לקבל החזרים בסוף שנת המס או כל חודש בחודשו. תפקידו של רואה החשבון הוא לייעץ לכם בכדי לקבל החזרים או מענקים.
  3. מיסוי – כל עסק צריך להיות מיוצג אל מול הרשויות. ייצוג עצמאי הוא בעיני רבים טעות שלוקחת פוקוס מהעסק עצמו. רואה החשבון מייצג אתכם באמצעות דו"חות כספיים תקופתיים, דו"חות שנתיים, בקשת החזרים ומענקים, הצהרות הון ועוד.
  4. ניהול חשבון – רואה החשבון בדרך כלל מספק את כל שירותי הנהלת החשבונות של העסק, הוא זה שידאג לכם לתלושי שכר מדויקים והפקתם עבור העובדים.

 

כמה עולה להעסיק רואה חשבון בחריש?

המחירון של רואי חשבון נע בין התחומים השונים בהם נוגע רואה החשבון. לדוגמא, עוסק פטור לא ישלם את אותו התעריף שישלם עוסק מורשה עבור שירותיו של רואה החשבון. הסיבות לכך די ברורות, עוסק פטור אינו צריך להגיש דו"חות חודשיים אלא שנתיים ותהליך פתיחת עוסק פטור הינו פשוט יותר מאשר עוסק מורשה. כמו כן, עבור עוסק פטור אין צורך במעקב אחר הוצאות מוכרות ברוב המקרים. אם אתם מחפשים רואה חשבון בחריש או באזור מגורכם דעו כי לרוב המחירים די זהים, אך לא צריך להירתע ממחירים גבוהים מהממוצע, לאחר פגישת הכרות וייעוץ הכל יהיה לכם יותר ברור.

רואה חשבון בחריש – מחירים על קצה המזלג

כאמור, יש לנו שלושה סוגים עיקריים של עסקים לפי רשות המיסים – עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע"מ. לכל אחד מהסוגים יש דו"חות שונים או ניהול שונה שלפיו צריך לפעול רואה החשבון. מטבע הדברים, עוסק פטור ישלם הכי פחות בממוצע בשנה עבור שירותי ראיית חשבון בעוד חברה בע"מ תשלם את הסכום הגבוה ביותר.

 

לפניכם ממוצע מחירים עבור שירותים שונים של ראיית חשבון:

 

  • דוח שנתי – עוסק פטור ועוסק מורשה צריכים למלא דוח שנתי לרשויות בסוף שנת המס, המחיר עבור דוח שנתי נע בין 800 ועד 2,000 ש"ח. ממוצע המחירים נע בסביבות ה 1,000 שקלים עבור הכנה ועריכה של הדוח. דוח שנתי עבור חברה בע"מ נע בסביבות ה-5,000 ש"ח ועד 6,000 ש"ח.
  • פתיחת תיק – זהו תשלום שאתם משלמים עבור פתיחת תיק ברשויות המס, מע"מ וביטוח לאומי. אין זו חובה לעבור את התהליך בליווי רואה חשבון, אך מומלץ במיוחד כשאין לכם אף ידע בעולם העסקים. פתיחת תיק במס הכנסה מצריך ממכם להשקיע פחות מ-1,000 שקלים לרוב.
  • ייעוץ – כאשר יש לכם רואה חשבון צמוד ייעוץ הוא ללא מחיר לרוב, נציין זאת מראש. ואם כאשר הגעתם למצב בו אתם זקוקים לייעוץ של רואה חשבון עבור העסק שלכם (מומלץ מאוד), שעת ייעוץ עולה בסביבות ה-500 שקלים. ייעוץ של רואה חשבון אמנם בתשלום עבור לקוחות שאינם קבועים, אך יכול לחסוך לכם לא מעט כסף. המחיר לייעוץ עבור חברה בע"מ הוא מעט יותר ויכול להגיע לכ-700 שקלים.
  • ייצוג – אנו בתקווה שלא נגיע לכך, אך במקרה של שימוע מצד הרשויות ייצוגכם עולה בין 300 ועד 700 שקלים עבור שעת ייצוג.
  • השקעות – כאשר אתם רוצים לבדוק כדאיות של השקעה כלשהי בעסק התשלום נקבע בהתאם לגובה ההשקעה ולפי המורכבות מצד רואה החשבון. המחירים יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים.

 

מוטב לציין שכל המחירים שציינו הינם מחירים ללא מע"מ. לרוב, עסקים פטורים אינם צריכים לשלם מע"מ עבור השירותים שציינו למעט מקרים חריגים. המחירון הוא לפי בדיקה גלובלית ארצית של רואי החשבון בארץ, סביר להניח ותראו תנועה לכאן או לכאן מבחינת המחיר.

 

רואה חשבון בחריש – מיקום זה המפתח

מחיר רואה חשבון בחריששירותי ראיית חשבון הם מצרך בסיסי לכל עסק, רואה החשבון מתחיל עם העסק את התהליך החל בהקמתו וגם בעט שגשוגו. ליווי של רואה חשבון הופך את העסק שלכם להרבה יותר רווחי מאשר הוא. עמידה אל מול הרשויות אינה דבר פשוט ויש הרבה דברים נלווים שעליכם לדעת ולהכיר. בשביל זה הרואה חשבון עומד לצידכם. אנו ממליצים לעבוד עם רואה חשבון ספציפי לכל אורך הדבר, ככה הוא מכיר את העסק על רבדיו ויודע היכן ניתן לשפר אותו.

 

רואה חשבון בחריש הוא מקצוע מבוקש ולכן ההיצע הוא יחסית בגדול בהשוואה למקומות אחרים. לכן, חשוב לבחון היטב את האדם לצידו אתם מתכננים לעבוד בתקופה הקרובה. הבחירה אינה צריכה להיות מותנת במחיר בלבד, אלא גם לפי אופי, זמינות ותשוקה לעסק. רואה החשבון צריך להיות זמין לכם ולכן כאשר העסק נמצא בחריש אתם צריכים רואה חשבון בחריש – מומלץ בקרבת העסק. הדבר נכון לגבי כל עיר בארץ כמובן.

 

מסקנות

רואה חשבון הוא לא סתם עוד מקצוע, הוא מוצר בסיסי העומד מאחורי כל עסק מצליח. אם נבקש ממכם לראות עסק אחד שמסתדר ללא רואה חשבון, סביר להניח ולא תמצאו אותו. נכון, עבור עוסק פטור החשיבות של רואה חשבון פחות בולטת, אך קיימת. ראיית חשבון מבטיחה לכל סדר בעסק, ליווי מקצועי והפיכת עסק לרווחי יותר. גם פרילנסרים וגם חברות בע"מ צריכות להעזר ברואה חשבון, כל עסק לפי התפוקה שלו וסוגו. זכרו, פגישת ההיכרות עם רואה החשבון היא ההזדמנות הטובה ביותר לדעת אם שיתוף הפעולה נכון לכם או לא – הגיעו מוכנים.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!