מהן התקלות הנפוצות ביותר בדלתות הזזה מזכוכית?

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

דלתות הזזה מזכוכית הן בחירה פופולרית ומרהיבה לעיצוב פנים וחיצוני של בתים פרטים או משרדים ועסקים. העיצוב המודרני והאסתטי שלהן מאפשר לאור להיכנס ומוסיף אלמנט נוסף הכולל את איטום החלל ואת טמפרטורת הבית או המשרד. אולם, לצד כל היתרונות, ישנן גם תקלות שנובעות מהשימוש בדלתות הזזה מזכוכית, שיש לטפל בהן כמה שיותר מהר כאשר הן נתקעות לדוגמא בגרירה על הרצפה או אפילו שבר של זכוכית בדלת עצמה. במאמר זה נבחן את התקלות הנפוצות ביותר בדלתות הזזה מזכוכית ונציג עצות למניעתן.

תקלות נפוצות בדלתות הזזה מזכוכית

אספנו עבורכם את 4 התקלות הנפוצות ביותר שקיימות בדלתות הזזה מזכוכית:

תקלות במסילת דלת ההזזה

הדלת מתקשה לזוז בצורה חלקה על המסילה בתחתית הדלת, וכתוצאה מכך עשויים להישמע קולות מוזרים בעת פתיחה או סגירה. ישנם לא מעט פעמים שהדלת פשוט נתקעת במסילה ואין אפשרות כלל לפתוח או לסגור אותה. הסיבה לתקלות אלו יכולה להיות חוסר תחזוקה או התיישנות של מנגנון הגלגלים של המסילה. התיקון הנפוץ ביותר הוא החלפת גלגלי המסילה.במקרים מסוימים עלול להיות צורך להחליף את כל המסילה כולה.

נזילות מים: 

אם יש פערים באטימת דלת הזזה, עלול להיכנס מים מבחוץ בעת גשם וליצור לחות ואף קווי קורוזיה על המסילה. הדבר יכול להשפיע לא רק על המראה של הדלת, אלא גם לגרום לנזק במנגנונים הפנימיים שלה. מומלץ לבדוק תקופית את אטימת הדלתות ולטפל בהן במקרה הצורך. חשוב לא להזניח ולבצע בדיקה כל כמה חודשים על מנת למנוע נזק יקר יותר בהמשך.

הזכוכית בדלת ההזזה שבורה:

דלתות הזזה מזכוכית חשופות לסיכון גבוה של שבירה במקרים של התנגדות מיוחדת, כמו תנועה פתאומית או נפילה של חפץ כבד על הזכוכית. חשיבות הבטיחות כאן חיונית, ולכן על הזכוכית לעמוד בתקנים ולהיות מסוגלת להגן על עליכם מפני פגיעה והתנגדות.

מנעול דלת הזזה נשבר או התקלקל:

בין התקלות הנפוצות כשמדובר על דלתות הזזה מזכוכית הוא מנעול הדלת. כאשר הידית נשברת או שהדלת לא מצליחה להינעל או להיפתח בעזרת מפתח, יש להזמין מומחה של תיקון דלתות הזזה. לעיתים הוא יצליח לסדר את המנעול ללא החלפת הצילינדר עצמו. אך כמובן שהכל תלוי במקרה התקלה. 

איך למנוע תקלות בדלתות הזזה מזכוכית?

תחזוקה תקופתית: 

על הדלתות לעבור בדיקה ותחזוקה תקופתית על ידי מומחה, כולל בדיקת המסילה ומנגנון הגלגלים, כדי לוודא שהם במצב תקין ונקיים מאבק ולכלוך. טיפול תקופתי מונע נזקים עתידיים גדולים יותר וכמובן יחסוך לכם את הזמן ואת המחיר היקר. 

אטימה יסודית:

ודאו כי דלתות הזזה מזכוכית מאובטחות אטימה בצורה נכונה, כדי למנוע נזילות מים וכניסה של מים למבנה או לעסק. 

שימוש בזכוכית איכותית: 

השתמשו בזכוכית איכותית ומתאימה לצורך המבנה ולסטנדרטים התקניים של משרד התקנים הישראלי. זה יקנה לדלת ההזזה יכולת עמידות גבוהה יותר ותתן ביטחון.

פתרונות בטיחותיים: 

תבדקו את תקני הבטיחות והאישורים של הדלתות, בפרט אם הן משמשות כחלק מאבזרי בטיחות בבניין או מבנה ציבורי.

לסיכום:

דלתות הזזה מזכוכית הן לא רק אבזור פונקציונלי בבניינים, עסקים ומשרדים. אלא גם נותנות מראה אסתטי ועיצובי ויכולות בטיחותיות. על מנת להגיע ליכולת שימוש טובה ומירבית של דלתות ההזזה מזכוכית, חשוב לקחת בחשבון את התקלות הנפוצות שעלולות להתרחש ולדאוג למנוע אותם מבעוד מועד בעזרת בדיקות תקופתיות של מומחה לדלתות זכוכית. כמו כן, על המקבלים את החלטתם להשקיע בדלתות מזכוכית לבחור בחומרים איכותיים, על מנת לוודא שהם יספקו את היתרונות המבוקשים בצורה מיטבית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!