ערכות אריזה למעבר דירה

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

ערכות אריזה למעבר דירהערכות אריזה למעבר דירה

מעבר דירה כרוך באינספור סידורים שיש לעשות הרבה לפני שמגיע יום מעבר הדירה, ביניהם גם הזמנת קרטונים ומוצרי אריזה הכרחיים שישמשו לאריזה ואחסון של כל תכולת הבית במהלך שינועם במשאית ההובלות. לרוב משפחות שעוברות דירה נתקלות במחסור מהותי בציוד אריזה בדיוק באמצע אריזת הבית, או לחילופין נותרות עם ציוד אריזה וקרטונים מיותרים בכמות גדולה – וכך למעשה מפסידים כסף על הזמנה עודפת של מוצרי אריזה.

הפתרון לכך הוא פשוט להזמין ערכות אריזה למעבר דירה, שיעשו לכולם סדר בכמות האמצעים והציוד הנחוץ למעבר דירה, בין אם מדובר על דירת 4-5 חדרים או מעבר של דירה קטנה עם שני חדרים בלבד.

איזה ציוד אריזה חשוב שיהיה במעבר דירה?

לפני שנרחיב על המשמעות והחשיבות של ערכות אריזה למעבר דירה, נפרט בקצרה אודות פריטי האריזה שחשוב שיהיו לכל אדם ומשפחה שעוברת דירה בקרוב:

  • סרט הדבקה חזק – זהו סלוטייפ גדול וחזק המיועד להדבקה וסגירה יעילה של הקרטונים בהם אורזים פריטים.
  • מתקן חיתוך ידני לסרט הדבקה – התעסקות עם סרט הדבקה במעבר דירה יכולה להיות מתסכלת ואיטית ללא מתקן חיתוך ייעודי, באמצעותו ניתן לשלוט על כמות הסלוטייפ שיוצא ומהירות החיתוך שלו.
  • סכין יפני / מספריים – אמצעי נחוץ לחיתוך וגזירה של סרט הדבקה וקרטונים שצריכים לפרוק בדירה אליה עוברים.
  • מדבקות רחבות – אלו מדבקות גדולות שמומלץ להדביק על גבי הקרטונים, וכך לסמן בצורה ברורה ובולטת את תכולת הקרטון.
  • טושים עבים – אפשרות שיכולה להחליף את השימוש במדבקות לסימון תכולת הקרטון, כך שסימון התכולה יתבצע באופן מהיר עם טוש עבה ואינו מחיק.
  • מדבקות "שביר" – כאשר אורזים בקרטונים חפצים וציוד שביר שרוצים שהמובילים יזהרו עליהם, וכן גם יזכירו לכם בדירה החדשה אילו קרטונים זקוקים ליחס עדין ופירוק מהיר מתכולתם.
  • ניילון בועות – גליל ניילון המוכר גם בשם "פצפצים" איתו ניתן לעטוף חפצים וציוד שביר, וכך להגן עליהם מחבלה במהלך מעבר הדירה.
  • נייר אריזה – ציוד נוסף המגן על פריטים עדינים ושבירים, וייעודי בעיקר עבור עיטוף ואריזה של צלחות, כוסות, קרמיקה וכלי מטבח אחרים.
  • קרטון גלי – זהו משטח קרטון המגיע בגליל ומגן על הציוד האישי מפני מכות, חבלות ושריטות כמו ריהוט, ציוד אלקטרוני וכל דבר אחר שרוצים לשמור עליו בזמן מעבר הדירה.
  • קרטונים למעבר דירה ארגזים ייעודיים לאחסון ואריזה של כל תכולת הבית, אותם ניתן להזמין בגדלים שונים וכן עובי משתנה על פי סוג הציוד והחפצים המיועדים להובלה לדירה החדשה אליה עוברים.

מהן ערכות אריזה למעבר דירה ומה הן כוללות?

כפי שניתן לראות, ישנו ציוד רב הנחוץ לתהליך של מעבר דירה בצורה יעילה ומהירה. בכדי להקל על העוברים דירה בחישוב סוג וכמות ציוד האריזה הדרוש להם, ניתן לרכוש ערכות אריזה למעבר דירה בהתאמה אישית על פי גודל הדירה, כמות החדרים, מטרת מעבר הדירה ופרמטרים אחרים.

היתרון הבולט של ערכות כאלו נמצא בציוד האריזה שהן כוללות, כיוון שכך ניתן לרכוש ערכה מושלמת למעבר דירה המכילה אמצעים הכרחיים לאריזה כמו נייר עטיפה, סרט הדבקה, טושים וכו'.

מה העלויות של ערכות אריזה למעבר דירה?

כדאי לזכור כי העלות של ערכת אריזה למעבר דירה איננה קבועה, כיוון שהציוד שהיא כוללת משפיע בסופו של דבר על העלות הסופית של הערכה. ניתן למצוא ערכות אריזה בסיסיות המכילות קרטונים למעבר דירה בגדלים שונים, סרט הדבקה ונייר אריזה. לעומת זאת, ערכות אריזה גדולות ומשודרגות יותר הכוללות גם סכין יפני, מדבקות סימון, גליל קרטון גלי וכו' יעלו יותר בהתאם.

האם ניתן להוסיף קרטונים לערכות אריזה בסיסיות?

כדי להוזיל עלויות תוכלו לבחור ערכות אריזה למעבר דירה שהן בסיסיות אך גם זולות יותר, ולשדרג אותן בהוספה של קרטונים למעבר דירה בלבד על פי הגדלים הנחוצים לכם. כך תצטרכו להוסיף כמה שקלים על כל קרטון שתוסיפו, כאשר העלות הסופית של הערכה היה אטרקטיבית הרבה יותר לעומת רכישה נפרדת של קרטונים וציוד אריזה נלווה.

טיפים לאריזה נכונה ויעילה לקראת מעבר דירה

כעת שרכשתם ערכה מסודרת ומושלמת למעבר דירה, כדאי שתיישמו כמה טיפים שיסייעו לכם לבצע אריזה נכונה ויעילה של תכולת הבית. חשוב לוודא כי תכולת כל קרטון שתארזו תהיה מוגנת מפני שבירה וחבלה, וכן קיבולת הקרטון מלאה עד סופה כדי למנוע היווצרות חללים בקרטון ותזוזה של התכולה במהלך העברת הדירה.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!