קורות ברזל במקום קיר תומך

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

לא מעט אנשים המעוניינים לשפץ את ביתם ולשנות בתהליך השיפוץ המדובר את מראה החלל כולו, יודעים כי בתהליך זה הם ידרשו לו פעם להסיר קירות או להוסיף קירות וזאת כדי לשנות את אופי וגודל החללים השונים בבית בהתאם לצרכים העומדים על הפרק. יחד עם זאת, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם בתהליך השיפוץ עומדים אובדי עצות מול קיר כלשהו שהם מעוניינים להסיר ובלתי אפשרי לעשות זאת בשל העובדה שהוא מהווה קיר תומך. אם גם אתם בטוחים כי אין אפשרות להוריד קיר בתהליך שיפוץ מכיוון שהוא מהווה קיר תומך, חשוב שתדעו כי כיום ניתן לעשות זאת מבלי לפגוע בבטיחות של המבנה. כאשר מעוניינים להוריד קיר שכזה כל שיש לעשות זה להשתמש בקורות ברזל בצורה מתאימה. כמובן שלא בכל מבנה ניתן לבצע את התהליך המדובר ועל כן, יש צורך לבחור מראש בשירותיו של מהנדס בניין מקצועי אשר יבחן את הדברים ויוודא כי אכן אפשר להחליף את הקיר התומך.

 

האם ניתן להשתמש בקורות ברזל במקום קיר תומך?

כאמור, חשוב מאוד לדעת כי מהנדס בניין רשאי לבצע שינויים שונים במבנה וזאת לאחר שבדק את תוכניות הקונסטרוקציה ומצא חלופות לתמיכה. לאחר שהמהנדס מאשר את הקונסטרוקציה החלופית לקיר תומך, הקבלן המבצע יפנה למסגר מומחה בתחום אשר יוסיף אלמנט של פלדה כתחליף לקיר המדובר. קורות ברזל או פלדה יהיו צמודים לתקרה. ההתקנה של קורות הפלדה תתבצע על פי התוכנית של המהנדס ותקבל אישור לאחר ההתקנה. פרופיל פלדה מהווה את אחד מסוגי הברזל הנפוצים ביותר אשר משתמשים בהם כתחליף לקירות תומכים וזאת מכיוון שיש לו לא מעט תכונות לרבות החוזק שלו, העמידות שלו ועוד.

 

כיצד לבנות קונסטרוקציה שיכולה להחליף קיר תומך?

החלפת קיר תומך מהווה פעולה שיש לבצע רק על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, לאחר שהתקבלו אישורים מתאימים מקונסטרוקטור ומהנדס בניין שבחנו את תנאי המבנה ווידאו כי מדובר על פעולה שניתן לבצע בצורה בטוחה מבלי להסב נזק למבנה או לסכן את דייריו באופן כזה או אחר. לפלדה כאמור יש יתרונות רבים ועל כן היא יכולה להוות תחליף מצוין לקיר בטון. היא חזקה יותר באופן יחסי מבטון ולא פעם במקום קיר תומך גדול יש צורך בעמוד פלדה קטן שיעניק תמיכה זהה. מעבר לכך, את קורות הפלדה ניתן להתקין צמוד לתקרה וכך למעשה מפנים את החלל ואין בו שום גורם מפריע. בכדי לחזק את המבנה באמצעות פלדה, יהיה צורך ביממה אחת בלבד. מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת שכאשר משתמשים בקורות פלדה לצורך החלפה של קיר תומך מבטון, ניתן לצבוע אותם או לכסות אותם בגבס כך שהם לא יפגעו בעיצוב החלל.

אין ספק כי החלפת קיר תומך בקורות ברזל זוהי פעולה מורכבת אשר דורשת ניסיון מקצועי רחב היקף וכמובן ידע מקצועי משמעותי מאוד. על כן, כדי לבצע את התהליך המדובר ולוודא כי הוא מתבצע בצורה בטוחה וכי הדבר לא פוגע במבנה או מסכן את דייריו, יש צורך לפנות למהנדס מקצועי, מנוסה ובעל הסמכה בתחום זה.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!