בודק פיגומים מוסמך

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

פיגומים היא מערכת בנייה זמנית המאפשרת לעובדים לעבוד בצורה בטוחה ויעילה בגובה. הפיגום משמש אמנם בתעשיית הבנייה כדרך להבטיח בטיחות ויעילות בתהליך הבנייה, אך גם בתעשיות אחרות כמו הכרייה, ענף ההנדסה האזרחית, בתחומי חקלאות, במחסנים ועוד.

בודק פיגומים מוסמך מוודא שהפיגום בטוח לשימוש, עומד בכל התקנות הרלוונטיות ועומד בתקנים שנקבעו על ידי האיגוד המקצועי של הגהות והבטיחות בישראל. הבודקים אחראים על בדיקת הפיגומים לפני הקמתם, לוודא שהם עומדים בתקנים הנדרשים ולבצע כל תיקון או שינוי הנדרש במהלך התקנתם. כפועל יוצא מכך, בודקי פיגומים אחראים לוודא שכל ההיבטים של התקנת הפיגומים עומדים בדרישות שנקבעו על ידי האיגודים המקצועיים הרלוונטיים.

במה עוד יטפל בודק פיגומים מוסמך?בודק פיגומים מוסמך מוודא שהפיגום בטוח לשימוש, עומד בכל התקנות הרלוונטיות ועומד בתקנים שנקבעו על ידי האיגוד המקצועי של הגהות והבטיחות בישראל.

בודקי פיגומים מוסמכים גם בודקים פיגומים לפני שהם מותקנים, כדי לוודא שהם עומדים בכל התקנות הרלוונטיות, כמו גם מבצעים כל תיקון או שינוי הנדרש במידת הצורך. למשל, במקרים של חלודה. במילים אחרות, תפקידו של בודק פיגומים מוסמך כולל בדיקת פיגומים לכל ליקוי או בעיה. זה יכול לנוע מחלודה במבנה ועד ברגים שבורים, זיזים סדוקים ועוד.

תפקידו של בודק פיגומים מוסמך הוא לבדוק, לזהות ולאתר חלודה במבנה, ופגמים נוספים כמו זרועות טלסקופיות עקומות. הבודקים גם מוודאים שהפיגום בטוח עבור העובדים שעובדים עליו, בכל אשר זה כרוך.

מדוע כל אתר בנייה חייב בודק פיגומים מוסמך?

מפקח פיגומים מוסמך יכול לעזור להבטיח את בטיחות אתר הבנייה על ידי בדיקה ואבחון של הפיגום במהלך הבנייה. הם יוכלו לזהות כל סכנה לפני שהיא חלילה הופכת לבעיה. מפקח הפיגומים המוסמך יצטרך לבדוק את התאימות של הפיגום לקודים והתקנים הרלוונטיים. הם גם יצטרכו לוודא שהפיגום אינו מהווה סכנה או סיכון במהלך השימוש בו.

המטרה העיקרית של בודק פיגומים מוסמך תהיה לוודא שכל התקנות מתקיימות בכל הנוגע לתקנות והנחיות בטיחות לאתרי בנייה. על אותו משקל של דברים, מפקח הפיגומים המוסמך אחראי על בדיקת הפיגום לפני כניסתו לשימוש וכן על שימוש נכון בפיגום. זה כולל לוודא שהציוד בטוח ופונקציונלי.

האם חברת השכרת פיגומים שולחת מטעמה בודק פיגומים?המטרה העיקרית של בודק פיגומים מוסמך תהיה לוודא שכל התקנות מתקיימות בכל הנוגע לתקנות והנחיות בטיחות לאתרי בנייה

אכן כן, חברת השכרת פיגומים שולחת בודק פיגומים מוסמך מטעמה. חברת השכרת הפיגומים תשלח איש מקצוע שעבר בחינה המוכיחה את הידע והיכולת שלו בבדיקה, בדיקה ותחזוקה של פיגומים ניידים או פיגומים קבועים. ובין אם חברת פיגומים שולחת בודק מוסמך לבדוק את הבנייה שלהם ובין אם לאו, חשוב להזמין מישהו מנוסה בתחום.

בסופו של דבר, חברת פיגומים שמשכירה את הפיגומים שלה לחברות אחרות צריכה לוודא שלקוחות ההשכרה שלה בטוחים. אם הלקוח לא יכול למצוא בעצמו בודק פיגומים מוסמך, על החברה לשלוח בודק מוסמך מטעמה. המשימה יכולה להיות בדיקת מצב הפיגום, בדיקתו או עריכת בדיקות בטיחות. הבדיקה מתבצעת טרם השימוש בפיגום, על מנת לוודא שהחברה לא משכירה ציוד לא בטוח.

טיפים לאיתור בודק פיגומים מוסמךהשתמש ברשת ולשאול אנשים שאתה מכיר באופן אישי על מי הם היו ממליצים. אין ספק, למצוא בודק פיגומים מוסמך שמתאים לפרויקט שלך יכול להיות קשה.

תהליך השכרת הפיגום עלול לקחת זמן רב עבור לקוח השכרה ולא תמיד יש אפשרות לשכור בודק מוסמך בזריזות. וכידוע, פרויקטים של בנייה מספיק מורכבים, ככה שאין סיבה לעכב את תהליך השכרת הפיגומים והזמנת הבודק.

אם אתם חברת בנייה, אז תרצו לוודא שאתם שוכרים את בודק הפיגומים המומחה ביותר בתחומו. ובכן, כדאי לוודא שבודק הפיגומים מגיע עם המלצות מלקוחות עבר שלו. כמו כן, כדאי גם לשקול להשתמש ברשת ולשאול אנשים שאתה מכיר באופן אישי על מי הם היו ממליצים. אין ספק, למצוא בודק פיגומים מוסמך שמתאים לפרויקט שלך יכול להיות קשה. לכן, יהיה חשוב למשל לערוך ראיון ומחקר שוק, בדיקת האישורים של אנשי המקצוע שאיתם אתה שוקל לעבוד ועוד. מאחר שמדובר בבטיחות הפועלים במהלך הבנייה, לא מומלץ להתפשר על שלבים אלו.

סיכונים הקיימים באתרי בנייה בעת שימוש בפיגומים

פיגומים משמשים באתרי בנייה כדי לספק לעובדים פלטפורמה בטוחה ויציבה. עם זאת, ישנם סיכונים הקיימים בעת שימוש בפיגומים. הסיכונים באתרי בנייה המשתמשים בפיגומים כוללים: עובדים שנופלים חלילה, משטחים לא יציבים, כאשר הציוד לא תקין, החומרים אינם חזקים מספיק עבור העבודה והעומס על הפיגומים ועוד. כשזה מגיע לבטיחות, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת שימוש בפיגומים:

– סוג החומר המשמש (למשל, עץ לעומת פיגום עשוי מתכת).

– האופן שבו הפיגום מאובטח (למשל, על ידי ברגים לעומת על ידי חבלים, זיזים לעומת פיגום תלוי וכו').

– הגובה בו מוקם הפיגום.

– המשקל שהפיגומים אמורים לשאת במהלך העבודה.

– המצב התחזוקתי של הפיגומים.

– איכות ומקצועיות התקנת הפיגומים באתר הבנייה.

זכרו, הסיכונים באתרי בנייה בשימוש בפיגומים הם משמעותיים. סוגי הפציעות הנפוצים ביותר הם נקעים, מתיחות ושברים. עם זאת, קיימים סיכונים פוטנציאליים חמורים יותר כמו מוות או חלילה נכות זמנית או קבועה עקב פציעות ונפילות.

האם בודק פיגומים מוסמך הוא חובה בכל אתר בנייה?פיגום חמורי בדרך כלל לא יצריך בדיקה מעמיקה של בודק פיגומים מוסמך.

התשובה היא כן ולא, תלוי בסוג הפיגום ותלוי בסוג אתר הבנייה, העבודות שמתבצעות על הפיגום, גודל האתר, כמות האנשים שיעבדו על הפיגום, הגובה שבו יעבדו ועוד. למשל, פיגום חמורי בדרך כלל לא יצריך בדיקה מעמיקה של בודק פיגומים מוסמך. לעומת זאת,  פיגום זיזי, פיגום קבוע, פיגום לעבודות גובה ועוד – יצריכו בד"כ בודק פיגומים מוסמך. כל מקרה לגופו, כך שתלוי באיזה סוג פיגום אתם משתמשים.

אם תתקינו פיגומים, לא תבצעו בדיקה וחלילה יקרה משהו, זהו פתח רציני מאוד לצרות צרורות. גם מבחינה בטיחותית, מבחינה משפטית ועוד צרות שאין לכם רצון להתמודד איתן. אם אתם חברת בנייה וצריכים פיגומים, הקפידו לבדוק מראש מה הן כל הבדיקות שאתם מחויבים בחוק לבצע ולעבור.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!