פיגומים להשכרה בצפון – הדרך הטובה ביותר לבצע מגוון רחב של עבודות גובה

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

לא מעט אנשי מקצוע בוחרים כיום לעשות שימוש בפיגומים להשכרה בצפון למגוון רחב של עבודות גובה. אם גם אתם נדרשים לביצוע עבודות גובה, חשוב שתכירו את אחת הדרכים הטובות, היעילות והבטוחות ביותר לבצע אותן – בעזרת פיגומים. פיגומים הם מעין קונסטרוקציה זמנית המונחת על הקרקע ומוצמדת למבנה עליו מבצעים את עבודות הגובה. בין כלל העבודות השכיחות ביותר שמבוצעות בעזרת פיגומים ניתן למנות שלל עבודות טיוח, עבודות צביעה, עבודות איטום, עבודות שיפוץ ואף עבודות בנייה. אז אם גם אתם נדרשים לאחת מהעבודות הללו, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים ביותר של פיגומים על פני כל החלופות של עבודה בגובה, נכיר בהבדלים שבין סוגי הפיגומים השונים ונציג מחירון פיגומים להשכרה ומחירון פיגומים לרכישה.

עבודות גובה בעזרת סנפלינג לעומת עבודות גובה בעזרת פיגומיםלא מעט אנשי מקצוע בוחרים כיום לעשות שימוש בפיגומים להשכרה בצפון למגוון רחב של עבודות גובה.

ראשית חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים שיש לא מעט דרכים שונות לביצוע עבודות גובה. בין כלל הדרכים השכיחות ביותר ניתן למנות את המנופים והסנפלינג. אנשים רבים בוחרים לבצע עבודות גובה בעזרת אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לעבוד בעזרת סנפלינג, אך שיטה זו כוללת חיסרון אחד משמעותי בהשוואה לעבודה על הפיגומים. החיסרון הוא משך זמן העבודה. בשונה מעבודה על פיגומים, עבודה בסנפלינג איטית למדי. רוב מהלך העבודה מבוצע על ידי אנשי מקצוע בודדים בלבד. לעומת זאת, פיגומים מאפשרים לאנשי מקצוע רבים לעבוד במקביל לרוחב כל המבנה ללא כל בעיה.

עבודות גובה בעזרת מנופים לעומת עבודות גובה בעזרת פיגומים

ומה לגבי מנופים? גם להם יש חיסרון אחד משמעותי בהשוואה לפיגומים. החיסרון הוא נגישות מלאה לכל חלקי הבניין. באזורים צפופים ובניינים צמודים, אין גישה מלאה למנוף לכל חלקי הבניין, מה שעלול לפגוע באיכות העבודה. מעבר לכך, בדומה לסנפלינג, גם עבודות גובה בעזרת מנוף לוקחות זמן רב בהשוואה לעבודה בעזרת פיגומים. מסיבות אלה רבים בוחרים לבצע עבודות גובה דווקא בעזרת פיגומים להשכרה בצפון.

כל ההבדלים שכדאי שתכירו בין דגמי הפיגומים השוניםבדומה לסנפלינג, גם עבודות גובה בעזרת מנוף לוקחות זמן רב בהשוואה לעבודה בעזרת פיגומים. מסיבות אלה רבים בוחרים לבצע עבודות גובה דווקא בעזרת פיגומים להשכרה בצפון

החלטתם שאתם נעזרים בפיגומים להשכרה בצפון? חשוב שתכירו מספר הבדלים משמעותיים בין הדגמים השונים. ריכזנו עבורכם כמה מההבדלים המרכזיים שחשוב שתביאו בחשבון לפני הבחירה, והם:

  1. נייד לעומת קבוע- כיום יש לא מעט סוגים שונים של פיגומים שיכולים להתאים לכל צורך. אחד ההבדלים המרכזיים מתבטא באפשרות ניוד הפיגומים. ישנם פיגומים ניידים שניתן להזיזם בין כל אזורי המבנה ללא צורך בשירותי פירוק והרכבה. לעומתם, ישנם פיגומים קבועים שלא ניתן להזיזם ממקום למקום ללא שירותי פירוק והרכבה. איך תדעו לבחור? אם אתם נדרשים לעבודות גובה בנקודה אחת בלבד, בחרו פיגומים להשכרה בצפון שאינם ניידים – הם זולים יותר. אם אתם נדרשים לעבודות גובה במספר נקודות שונות, כנראה שכדאי לכם לבחור פיגומים ניידים.
  2. רוחב הפיגומים- נקודה נוספת שחשוב להביא בחשבון היא רוחב הפיגומים. ישנם פיגומים להשכרה בצפון ברוחב של 60 ס"מ, 80 ס"מ ואף 130 ס"מ. רוחבבחרו פיגומים להשכרה בצפון שאינם ניידים - הם זולים יותר. אם אתם נדרשים לעבודות גובה במספר נקודות שונות, כנראה שכדאי לכם לבחור פיגומים ניידים. הפיגומים מותאם לאופי העבודה, לכמות העובדים שצפויה לעבוד על הפיגומים וכמובן גם לגובה הפיגומים. לפני שאתם בוחרים את הפיגומים שלכם, חשוב לבדוק עם אנשי המקצוע מה רוחב הפיגומים הנדרש להשלמת העבודה. ככל שהפיגומים רחבים יותר, כך עלותם תהיה גבוהה יותר.
  3. גובה הפיגומים –גובה הפיגומים אף הוא נספר בין כלל השינויים הגדולים והמשמעותיים ביותר בין הדגמים השונים. חשוב להדגיש ולומר כי ככל שהפיגומים גבוהים יותר, כך העלות תידרשו לשלם עבורם תהיה גבוהה יותר. לכן, חשוב מאוד להכיר במדוייק את גובה העבודה הנדרשת במטרה להצליח לבחור נכון פיגומים להשכרה בצפון בגובה המתאים. אנשים רבים שלא מייחסים חשיבות רבה לגובה הפיגומים בוחרים לא נכון ומתמודדים עם אחת משתי האפשרויות הבאות: אפשרות ראשונה – בחרו פיגומים גבוהים מידי. אמנם העבודה תיעשה אך ניתן היה לחסוך לא מעט כסף עבור בשימוש בפיגומים. אפשרות שנייה – בחרו פיגומים נמוכים מידי. העבודה לא תיעשה כראוי כך שידרשו להוסיף עוד פיגומים ולשלם פעם נוספת עבור שירותי הובלה, פירוק והרכבה.

מחירי פיגומים להשכרה לעומת מחירי פיגומים לרכישה

לאחר שנגענו בכל הנקודות המרכזיות שחשוב שתכירו אודות פיגומים להשכרה בצפון, חשוב שתכירו מחירון פיגומים להשכרה ומחירון פיגומים לרכישה.

מחירון פיגומים להשכרה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
350-550 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר ליום עבודה
3,000-2,000 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר לחודש עבודה
900-1,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר ליום עבודה
5,000-6,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר לחודש עבודה

מחירון פיגומים לרכישה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
6,000-8,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 3 מטרים ויכולת נשיאה של עד 150 קילוגרמים
8,000-9,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 6.2 מטרים ויכולת נשיאה של עד 250 קילוגרמים
18,500-19,500 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 8.5 מטרים
26,000-32,000 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 10.40 מטרים

כך תדעו אם כדאי לכם לשכור או לרכוש

מתלבטים אם לרכוש או לשכור? אם אתם נדרשים לעבודת גובה אחת בלבד, כדאי לכם לשכור. אם אתם נדרשים למספר עבודות, העריכו בכמה עבודות מדובר והכפילו את כמות העבודות במחיר ההשכרה של הפיגומים הרלוונטיים עבורכם. את התוצאה נמוכה יותר ממחיר הרכישה, כנראה שכדאי לכם לשכור. אם התוצאה גבוהה יותר ממחיר הרכישה, כנראה שכדאי לכם לרכוש. חשוב להדגיש שהמחירים במחירון אינם כוללים מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה, מה שמייקר את המחיר הכולל באלפי שקלים.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!