השכרת פיגום חשמלי

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

השכרת פיגום חשמליכאשר בעלי פרויקטים צריכים לבצע עבודה בגובה גבוה שמגיע לכמה עשרות מטרים או כאשר המבנה עליו מתבצעת העבודה אינו מתאים להתקנה של פיגום סטנדרטי, הפתרון הנוח ביותר והיעיל ביותר עבור בעלי מקצוע רבים הוא פיגום חשמלי. פיגום חשמלי הוא פתרון יעיל ובעל רמת בטיחות גבוהה מאוד שמתאימה לעבודה בתנאים שטח בעייתים תוך כדי הפרעה מינימלית לסביבה. 

הפיגום החשמלי מסוגל לשאת על עצמו משקל רב, משטח העבודה שלו נוח ויציב במיוחד ומתאים לגבהים גבוהים, הפיגום החשמלי זז על ידי לחיצת כפתור פשוטה – אין ספק שפיגום חשמלי הוא פתרון נהדר לעבודות בגובה רב. 

 

פיגומים תלויים 

בחלק גדול מן המקרים, כאשר מדברים על פיגום חשמלי למעשה מדברים על פיגום תלוי, פיגומים אלו מקנים את האפשרות לעבוד בצורה גמישה יותר, זאת בשונה מפיגום שהוא נייד אך אינו חשמלי. כלומר, בזכות השימוש בפיגום חשמלי העבודה תתבצע באופן מהיר יותר ויעיל יותר, המעבר בין עמדה אחת לעמדה אחרת הוא קל ופשוט, כמו כן, על פיגום חשמלי ניתן להעמיס ציוד רב וכבד. 

מהם המאפיינים של פיגום חשמלי?

בשונה מיתר הפיגומים הקיימים כיום שעשויים בעיקר ממוטות עץ ומוטות פלדה ומעוגנים לקרקע ולקירות הבניין, פיגום חשמלי בנוי מחלקים משתנים אשר ניתן לפרק אום ולשנות אותם בהתאם לצרכים שלנו. 

חלק מדגמי הפיגומים החשמליים מאפשרים התקנה פשוטה ומהירה באמצעות שימוש בפינים ייעודיים, אין צורך בציוד עבודה כזה או אחר. כושר הנשיאה של הפיגום החשמלי נחשב גבוה יחסית, אורכו של משטח העבודה הנמצא על הפיגום החשמלי יכול להגיע לאורך של עד 24 מטרים. פיגום חשמלי כולל בתוכו מערכות אבטחה ואיזון שלא ניתן למצוא בפיגומים הקלאסיים, רק יתרון זה בלבד מעניק לפיגום החשמלי העדפה משמעותית על פני פיגומים אחרים. 

 

פיגום חשמלי – יתרונות נוספים

הפיגום החשמלי מיוצר מחומרים חזקים וקלים המאפשרים הרכבה ופירוק בצורה פשוטה, פיגום חשמלי יועד לעבודה בתנאי שטח מסובכים, השימוש בפיגום חשמלי מעניק לעובדים סביבת עבודה בטוחה יותר מאשר פיגומים אחרים, האופציה ליפול במהלך עבודה על פיגום חשמלי היא כמעט ולא אפשרית. 

מעבר לכך, מהלך העבודה הוא יעיל יותר והנגישות למקומות גבוהה הרבה יותר. קיימת האפשרות לשנות את מיקומו של הפיגום בכל רגע נתון ולהחליף את חלקיו בהתאם לצרכים שלנו. משטח העבודה של הפיגום החשמלי נחשב לנוח ורחב יחסית. 

 

בדיקות שוטפות לפיגום חשמלי בדיקות שוטפות לפיגום חשמלי 

חשוב מאוד לשכור את הפיגום החשמלי מחברה אמינה ומקצועית בעלת ניסיון שמתמחה כל סוגי הפיגומים הקיימים, באופן הזה תוכלו להיות בטוחים כי ההתקנה של הפיגום נעשתה באופן ראוי וכי הפיגום בטוח לשימוש, במיוחד אם הוא עומד תחת התקן האירופאי הקשה ביותר. מעבר לכך, כדי שתוכלו להבטיח לכם ולעובדים שלכם עבודה רציפה תוך כדי שמירה על רמת סיכון מינימלית, חשוב לקיים בדיקות בטיחות לפיגום. 

חשוב לערוך בדיקה לפיגום כל חצי שנה, במידה והתגלתה תקלה בפיגום חשוב מאוד לטפל בה בהקדם האפשרי. 

פיגום חשמלי – נוחות, בטיחות וחיסכון של זמן יקר

כמו בכל תחום בחיים ובמיוחד בענף הבנייה, זמן שווה כסף. שימוש בפיגום חשמלי יחסוך לכם זמן חשוב ויקר, שינוי הגובה של הפיגום נעשה על ידי מערכת חשמלית, דבר יעיל מאוד בעיקר במהלך עבודת תחזוקה שוטפת. 

פיגום חשמלי מעניק לעובדים את הנוחות המקסימלית, בזכות השימוש בפיגום חשמלי ניתן להגיע למקומות שעל ידי שימוש בפיגומים רגילים לא ניתם להגיע אליהם. 

הפיגום החשמלי הוא בעל מערכות בטיחות מתקדמות שמצמצמות את רמת הסיכון לרמת סיכון מינימלית. 

 

נקודות חשובות לפני השכרת פיגום חשמלי

כאשר אתם ניצבים לפני עבודת בנייה כלשהי, חשוב מאוד לוודא איזה סוג פיגום הוא המתאים ביותר לצרכי העבודה שלכם, ישנה חשיבות רבה להתאמת הפיגום לסוג העבודה המתבצעת בפועל, במידה ולא תהיה התאמה בין סוג העבודה לבין סוג הפיגום, העובדים יחוו קשיים רבים במהלך העבודה על הפיגום. 

כאשר נעשה שימוש בפיגום חשמלי לביצוע עבודות בגובה רב, ישנה חשיבות רבה מאוד להקפדה על כל כללי הבטיחות. פיגום חשמלי יכול להיות יעיל מאוד ואפקטיבי מאוד כאשר משתמשים בו לסוג העבודה שלשמה הוא נועד. 

 

מקצועיות קודמת למחיר זול

כאשר אנו מדברים על השכרת פיגום חשמלי, חשוב מאוד לזכור כי המחיר הוא לא הנקודה החשובה ביותר אליה יש להתייחס בעת בחירת סוג הפיגום. סוג הפיגום בו תשמשו לצרכי העבודה שלכם חייב להיבחר רק על סמך שיקולים מקצועיים ובאישור של בעל מקצוע המתאים לכך. 

הפיגום הנבחר חייב להיבדק על ידי בודק מוסמך לפני שמקימים אותו, הפיגום חייב להיבנות על ידי בונה פיגומים שמוסמך לכך, כמו כן הפיגום חייב להיות תחת ביקורת מקיפה לאורך כל התקופה בה הוא נמצא בשימוש, הביקורת עשה על ידי מנהל העבודה של הפרויקט ובעזרתו של בודק פיגומים מוסמך. 

 

האם כדאי להשכיר פיגום או לרכוש פיגום

פיגום ברמה גבוהה הוא פיגום שמיוצר מחומרי גלם ברמת האיכות הגבוהה ביותר ועבר את הבדיקות הקפדניות ביותר. עקב כך, המחירים של פיגומים איכותיים הם גבוהים והעלות שלהם אינה מצדיקה רכישה עבור אנשים פרטיים שמשתמשים בפיגומים בתדירות נמוכה. 

האופציה להשכיר פיגום מאפשרת לאנשים פרטיים ולקבלני עבודה להשתמש בפיגום בהתאם לצרכים שלהם ולהחזיר אותו בחזרה כאשר אין להם כבר צורך בו. 

השכרה של פיגום היא משתנה וניתן להתאים אותה בהתאם לצרכים של הלקוח. תוכלו לסיים את תקופת ההשכרה לאחר יום, לאחר שבוע, לאחר חודש וגם לאחר מספר חודשים ארוכים אם תרצו. 

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!