מה ההבדל בין קונסטרוקטור למהנדס?

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

מה ההבדל בין קונסטרוקטור למהנדס?

הבלבול בין קונסטרוקטור למהנדס הוא נפוץ מאוד מכיוון שיש כל כך הרבה תחומים הקשורים בבנייה. קונסטרוקטור הוא מהנדס או הנדסאי בתחום הקונסטרוקציה בלבד, הוא אחראי על התשתיות שיש במבנה והוא נכנס לשלבים מאוחרים יותר בבנייה בתור מפקח. עליו להיות נוכח מתחילת ההקמה ועד לסופה בפיקוח. מהנדס יכול להתחלק להרבה מובנים, ולכן, קונסטרוקטור יהיה למעשה מהנדס בניין, הוא יהיה אחראי על כל התכנון וצריך להכיר את כל הגורמים הקשורים בתהליך בפני רעידות אדמה, עומס וכן הלאה. קונסטרוקטור אחראי על בנייה קלה, עבודות בטון מורכבות, קונסטרוקציות פלדה ועוד. יש עוד תחומים  בהם קונסטרוקטור מומלץ בחיפה יוכל לגעת כמו אישורים שונים או בדיקת קרקע לפני הקמת מבנה, סקירת תוכנית של אדריכל וחתימות.

 

אישור קונסטרוקטור

כאשר אנחנו רוצים לחפש קונסטרוקטור מומלץ בחיפה זה לאו דווקא יהיה לבנייה, לפעמים גם לאישורים. במקרים רבים כאשר אנחנו עומדים לפני שיפוץ או בנייה, אנחנו צריכים לקבל אישור קונסטרוקטור. אישור זה יהיה כאשר אנחנו רוצים להוריד או להוסיף אלמנט כלשהו בבית, בשביל זה צריך שיגיע בעל מקצוע ויעניק לנו את האישור הנדרש כדי שלא נפגע ביציבות של המבנה. ברגע בו אתם עושים עבודות בבית ללא אישור קונסטרוקטור אתם למעשה פוגעים בתו תקן של המבנה שלכם וזה יבוא לרעתכם כאשר תרצו למכור את הנכס. כמו כן, אתם מסכנים את כל השוהים במקום מכיוון שעשיתם שינוי לא חוקי בבית שיכול לפגוע ביציבות שלו ואף לגרום לקריסה. 

בנוסף, כאשר אנחנו רוצים להוסיף אלמנט כלשהו אשר משפיע על העומס של המבנה, אתם צריכים לקבל אישור עבור זה. לדוגמא, גם כאשר אתם רוצים להוסיף בריכה למבנה שלכם קומות העליונות, אתם צריכים אישור עבור זה. לכל מבנה יש הגבלת העומס שלו ואם עוברים את ההגבלה הזאת, אנחנו עלולים לפגוע באחרים ובנו. בדרך כלל החלקים הבעייתים ביותר בדירה מבחינת עומס יהיו הגג והמרפסת. יש לבצע חישוב עומסים ורק לאחר מכן נוכל לקבל אישור או שהבקשה שלנו תדחה. רוצים לדעת יותר? ביקרו באתר שלנו בכתובת: https://cnf.co.il

 

מה זה קונסטרוקטור?

בגדול, קונסטרוקטור הוא מהנדס בניין אשר מתמחה בקונסטרוקציה. זאת אומרת, קונסטרוקטור מומלץ בחיפה אמור לשרת את החזון של האדריכל מבחינה פרקטית באופן בטוח ויציב. התפקיד של האדריכל הוא לעצב את המבנה מבחינה אסתטית, לבנות תוכנית עבודה לאיך המבנה יראה ואילו הקונסטרוקטור מתכנן את כל הפרקטיקה, את עובי הבטון, תוכנית העבודה וכן הלאה. כמו כן, במהלך הבנייה משמש הקונסטרוקטור בתוך מפקח עליון, הוא  לא חייב להיות כל יום בשטח אבל הוא כן צריך להגיע לפיקוח בכל הנוגע להליכי עבודה בתחילת דרכם, עבודות גדולות כמו תקרה וכן הלאה. חשוב לעבוד בדיוק לפי הוראות המהנדס ולעשות בדיקת תקינות לאחר כל שלב בעבודה. 

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!