מסנן חלקיקים תעשייתי

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

התעשייה מצריכה התייחסות מיוחדת כשמדובר במוצרים לקהל הרחב. אין ספק כי הצורך בשמירה על סטנדרטים גבוהים, כמו גם החשיבות של הקפדה על יישום תווי תקן והקפדה על מוניטין החברה – כל אלו מצריכים שמירה על סטטוס קוו של ניקיון והיגיינה בתהליכי הייצור.

מסנן חלקיקים תעשייתי נועד בדיוק לשם כך. מסנן החלקיקים התעשייתי למעשה מסנן את חלקיקי האבק באופן אוטומטי, כאשר אלו נפלטים במהלך תהליכי ייצור שונים הפולטים אבק כחלק מתהליך הייצור.

על מערכת סינון חלקיקים תעשייתית להיות בעלת מספר תכונות מרכזיות אשר יבטיחו לכם את אמינותה ואת יכולתה לעמוד בתנאים שונים של עבודה:

  1. בהספקים גבוהים של עבודה יש צורך במסנן חלקיקים תעשייתי בעל יכולות רבות עוצמה אשר תשמשנה את מסנן החלקיקים למשך שעות ארוכות ברצף, ובמשך שנים ארוכות ללא בלאי.
  2. רצוי לוודא כי מסנן חלקיקי האבק התעשייתי מתאים לתעשייה הרלוונטית ולתהליכי הייצור שבהם אתם לוקחים חלק כחברה: בין אם מדובר בתעשיית המתכת, מינרלים, תעשיות כימיות או תעשיות תרופות וגם כאשר מדובר בעיבוד עץ וחומרי גלם אחרים או ייצור תערובות שונות.
  3. יש לוודא כי מסנן חלקיקי האבק התעשייתי כולל בתוכו מפריד אינרציאלי ראשוני. זהו מנגנון שמטרתו הפרדה והקטנה של עומס האבק על בדי הסינון המצויים בתוך המסנן. באופן זה הזרימה בתוך המסננים תהיה יעילה יותר, תביא פחות לשחיקה ותשמר את מפל הלחץ בהתאם לעומסי עבודה וברוב הזמן כשהוא נמוך.
  4. הודות למפלי לחץ נמוכים יחסית לאורך כל תהליך הייצור, האיכות של סינון האבק גבוהה יותר ולפיכך מבטיחה עמידה בתקנים מחמירים גם ועבורכם – יעילות גבוהה יותר בתהליכי ייצור.

מסנן חלקיקים תעשייתי משמר את היכולות לתהליכי ייצור ברמה גבוהה מבלי לפגוע בתהליך הייצור תוך עמידה בתווי תקן מחמירים בתעשיות שונות. חשוב לוודא שמדובר בטכנולוגיות ייצור מתקדמות ועמידות בתנאים שונים של ייצור.

 

כמו כן חשוב לבחון את החוזק המכאני של מסנן החלקיקים ואת מידת יכולתו לעמוד בעומסים גבוהים למשך זמן רב.

כל מסנן חלקיקים מבוסס על שיטות ניקוי שונות ולפיכך, חשוב לוודא באיזו שיטת ניקוי נעשה שימוש ולהתאים אותה לאופי הייצור ומטרותיו.

שיטות הסינון השונות משפיעות על רמות הרעש הנוצרות כתהליך לוואי מפעולת הסנן, מפחיתות את צריכת האוויר הדחוס וצריכת האנרגיה הכללית. יתרה מכך, החסכון הכללי בתפעול של מסנן חלקיקים תעשייתי מתקדם הוא הרבה יותר גדול בכוח שהוא צורך ובחשמל.

הבחירה בין מסננים שונים מצריכה הבנה בסיסית בנושא כך שלכל הפחות יש להיוועץ באיש מקצוע טרם הרכישה, לבדוק את האפשרויות השונות ואף לבקר במפעלים העושים שימוש במסנני אבק שונים. כל אחת מפעולות אלו תוכל להבטיח כי למעשה, תבחרו את מסנן החלקיקים התעשייתי המתאים ביותר עבורכם לטווח הארוך.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!