פיגום טייחים – כך תדעו האם כדאי לכם לקנות או לשכור פיגומים

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

אנשים רבים כיום בוחרים לעשות שימוש בפיגום טייחים מכמה סיבות מרכזיות. אם גם אתם חושבים לצבוע את הקירות החיצוניים של הבניין שלכם, לאטום אותו מפני כל נזקי מזג האוויר או להדביק אריחים שהחלו לנשור לאחר מספר שנים, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בכל היתרונות של פיגום טייחים, נכיר את השימושים השכיחים בפיגומים אלה ונציג מחירים ממוצעים לשירותי מכירה או השכרה, בהתאם לצרכים שלכם. רגע לפני שנצלול לפרטים החשובים אודות יתרונות הפיגומים, שימושים שכיחים וכמובן במחירים, חשוב שתכירו את סוגי הפיגומים השכיחים ביותר, לרבות פיגום טייחים.

מהם פיגומים? הכירו את אחת הדרכים הטובות, היעילות והזולות ביותר לעבודה בגובהבפסקאות הבאות נגע בכל היתרונות של פיגום טייחים, נכיר את השימושים השכיחים בפיגומים אלה ונציג מחירים ממוצעים לשירותי מכירה או השכרה

פיגומים הם קונסטרוקציה לטווחי זמן קצרים המונחים על הקרקע ומוצמדים לקירות/בניינים. כל מטרתם של הפיגומים היא לאפשר לעובדים מעבר נוח לכל חלקי המבנה. אחת הסיבות השכיחות ביותר לשימוש בפיגומים היא הגעה לכל חלקי המבנה ללא בעיה, גם לאזורים אליהם הגישה מוגבלת. חושבים לעשות שימוש בפיגומים? ריכזנו עבורכם את הגורמים השכיחים ביותר בגינם רבים כיום בוחרים להיעזר בפיגומים להשלמת עבודות בנייה.

הסיבות השכיחות ביותר לשימוש בפיגומים:

  1. עבודות גובה – אחד השימושים השכיחים ביותר של פיגום טייחים הוא עבודות גובה שונות. בעזרת פיגום טייחים העובדים יכולים להגיע לקירות חיצוניים בגבהים משתנים להשלמת עבודות שונות ברמת נוחות מקסימלית. חשוב להדגיש ולומר כי ישנן עוד לא מעט דרכים להשלמת עבודות גובה שונות, אך אפשרות זו של שימוש בפיגום טייחים כוללת לא מעט יתרונות על פני כלל החלופות.
  2. גישה נוחה לכל פינה – אחת הדרכים היעילות והנוחות ביותר להשלים עבודות גבוה היא בעזרת מנוף. אך ישנם מקומות רבים אליהם המנוף מתקשה להגיע בגין גישה לא נוחה, רחובות עמודים, בניינים צמודים ועוד. בעזרת פיגום טייחים ניתן להגיע לכל פינה בקלות רבה ולהשלים באופן מלא ומקצועי כל עבודה נדרשת. השימוש בפיגום טייחים מבטיח לכלל הבוחרים בו עבודה מקצועית המעניקה את המירב.
  3. עבודה מהירה – אפשרות נוספת להגיע לכל פינה ללא בעיות גישה (כפי שצויינו מעלה) היא עבודות גובה בסנפלינג. עבודות גובה בעזרת סנפלינג מאפשרות לעובדים להגיע לכל פינה בבניין בקלות ובנוחות, אך באיטיות רבה. לעומת הסנפלינג, פיגום טייחים מאפשר למספר עובדים לעבוד במקביל באזורים סמוכים או מרוחקים, מה שמבטיח עבודה מהירה, יעילה וזולה יותר.

לקנות או לשכור, זאת השאלה!בפסקאות הבאות נגע בכל היתרונות של פיגום טייחים, נכיר את השימושים השכיחים בפיגומים אלה ונציג מחירים ממוצעים לשירותי מכירה או השכרה

חושבים להיעזר בשירותי פיגום טייחים? חשוב שתכירו בהבדלים שבין רכישת הפיגומים לבין השכרתם. כיום ישנה אפשרות להשכיר פיגומים מכל הסוגים ובכל הגבהים לזמני עבודה משתנים. אנשים רבים שלא מודעים לאפשרות זו קונים פיגומים במחירים גבוהים על אף שהשימוש בהם הוא חד פעמי. אז מתי כדאי לקנות ומתי עדיף דווקא לשכור?

  • השכרת פיגומים

לפני שאתם מחליטים האם לשכור או לרכוש פיגומים, חשוב שתשאלו את עצמכם מספר שאלות מרכזיות – הצורך בפיגומים חד פעמי? אם לא, מהי תדירות השימוש? האם השימוש הוא למספר שנים בודדות? אם כן, לכמה? בעזרת השאלות הללו תדעו להעריך האם כדאי לכם לרכוש פיגומים או להשכירם. נתחיל בתשובה הפשוטה ביותר – אם השימוש בפיגומים הוא חד פעמי, סביר להניח שכדאי לכם לשכור אותם. רכישת פיגומים כרוכה בעלויות גבוהות משמעותית בהשוואה להשכרתם. צפויים לעשות מספר שימושים בפיגומים? נסו להעריך כמה בדיוק. לאחר הערכה מדוייקת ככל הניתן, כל שאתם נדרשים לעשות בשביל לקבל תשובה חד משמעית לשאלה האם כדאי לשכור או לקנות זה פשוט להשוות מחירים. מחירון פיגומים למכירה ומחירון פיגומים להשכרה יאפשר לכם להעריך כמה יעלו לכם כלל השימושים הצפויים בהשכרת פיגומים. אם המחיר הכולל נמוך ממחיר הרכישה – כדאי לשכור פיגום טייחים, אם המחיר הכולל גבוה ממחיר הרכישה – כדאי לקנות.

לפני שאתם ממהרים לשכור פיגומים, חשוב להביא בחשבון מספר משתנים חשובים שישפיעו על המחיר, והם:בעזרת פיגום טייחים ניתן להגיע לכל פינה בקלות רבה ולהשלים באופן מלא ומקצועי כל עבודה נדרשת.

  1. הובלה, הרכבה ופירוק – המחירים במחירון פיגומים אינם כוללים שירותי הובלה, פירוק והרכבה. שירותים אלה עולים עוד לא מעט כסף שחשוב שתביאו בחשבון שלכם. אנשים רבים לא מודעים לכך ומופתעים לגלות שהם נדרשים לשלם אלפי שקלים יותר מהמחיר המצוין במחירון השכרת פיגומים.
  2. מע"מ – ברוב המקרים מחירון פיגומים אינו כולל מע"מ. חשוב להביא בחשבון תוספת מע"מ שאף היא עשויה להגיע לאלפי שקלים נוספים על המחיר המצויין במחירון.
  3. סוג הפיגומים – ישנם פיגומים שונים ומותאמים לכל צורך. ההבדל המשמעותי ביותר בין הסוגים השונים בא לידי ביטוי באפשרות ההנעה שלהם ממקום למקום. פיגום נייד מאפשר לבוחרים בו להזיזו ממקום למקום ללא צורך בשירותי פירוק והרכבה. לעומת זאת, פיגום חומרי אינו מאפשר זאת ולא ניתן להזיזו כלל. משפיע על המחיר? כמובן. המחיר של פיגום נייד גבוה משמעותית מהמחיר של פיגום חומרי. אנשים רבים שלא מודעים לכך בוחרים פיגומים יקרים שלא לצורך, ולכן חשוב להיות ערים להבדלים בין הפיגומים השונים.
  4. גובה הפיגומים – גובה הפיגומים אף הוא משפיע רבות על המחירים. ככל שהפיגומים שלכם גבוהים יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם עליהם יהיה גבוה יותר.

מחירון השכרת פיגומים משתנה בהתאם לכלל הנתונים הללו. ריכזנו עבורכם מחירון ממוצע של פיגומים ניידים בגבהים שונים.

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
350-550 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר ליום עבודה
3,000-2,000 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר לחודש עבודה
900-1,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר ליום עבודה
5,000-6,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר לחודש עבודה

כל שנותר לכם זה לבחור את הגובה המתאים עבורכם ולהחליט האם כדאי לכם לקנות או לשכור פיגום טייחים. בחירה נכונה תחסוך לכם אלפי שקלים ולכן חשוב להביא בחשבון את כלל המשתנים והנתונים שהובאו מעלה.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!