כך נשמור על מקסימום בטיחות בעבודה עם פיגומים

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

עבודה בגובה היא עבודה שיש בה לא מעט סיכונים. אין ספק שחשוב לעשות את כל מה שניתן בכדי להימנע מלקיחת סיכונים מיותרים וכן תאונות עבודה. כאשר עובדים על פיגומים, יש לשמור על כללי הבטיחות שכן מטרתם היא להבטיח את הבטיחות של העובדים ולאפשר להם לעבוד בצורה נוחה, נעימה ורגועה. יחד עם זאת, חשוב מאוד להצטייד בכל ציוד הבטיחות הרלוונטי עבור עבודה מעין זאת. עבודה ללא ציוד בטיחות היא עבודה מסוכנת ביותר שעלולה לעלות בחייהם של העובדים.

 

כיצד שומרים על בטיחות עבודה עם פיגומים?

ראשית כל, חשוב מאוד לוודא כי העבודה מתבצעת במזג אוויר מתאים. ככל שעולים גבוה יותר כך הרוחות מתחזקות והיציבות מתערערת ועל כן, העבודה על פיגומים חייבת להיעשות רק כאשר מזג האוויר נעים ואיננו סוער. גם מזג אוויר גשום יכול לסכן עובדים בגובה שכן הוא מפריע לראות תקינה והוא הופך את משטח העבודה לחלק ורטוב. עבודה בערפל היא גם עבודה מסוכנת שכן שיבוש בראות בזמן עבודה עלול להיות מסוכן מאוד לעובדים. ראות לא טובה, משטחים חלקים וכן רוחות חזקות יכולים לסכן את העובד בצורה משמעותית ועל כן, אין לעבוד על פיגומים גם אם רק אחד מהתנאים הללו קיימים שכן, כל אחד מהם כשלעצמו מסוכן ביותר.

 

ציוד בטיחות בעבודה על פיגומים

דבר חשוב נוסף שמטרתו היא להבטיח את בטיחות העובד בעבודה על פיגומים הוא עבודה באמצעות ציוד בטיחות ייעודי. ציוד עבודה בגובה ללא ספק מהווה ציוד קריטי לכל עובד על פיגומים שאין להתפשר על האיכות שלו וכמובן שאין לעבוד בלעדיו. ציוד זה רלוונטי בכדי למנוע נפילות של העובד מגובה, לסייע בבלימה בטיחותית במקרה של נפילה וכן להגן על גופו של העובד בכל זמן. אחד מאמצעי הבטיחות החשובים ביותר בעבודה בגובה היא רתמת הבטיחות. הרתמה המדוברת חייבת לעמוד בסדרה של תקנים אשר קבועים בחוק ואף יש לבדוק את תקינותה של הרמתה על בסיס שנתי. העובד ילמד ללבוש את הרמתה בצורה מסודרת באמצעות הדרכה ייעודית. עליו ללבוש את הרתמה על גוף העובד ממש כמו אפוד ולאחר מכן יש לחבר אותה לגלילה אישית אשר בולמת את גופו של העובד במקרה של נפילה. יש ללבוש את הרתמה לפני ההנחיות בלבד וזאת בכדי למנוע הפרעה בזרימת הדם בגוף במקרה של נפילה.

לרתמה יחוברו גם אביזרי עיגון לאזור העבודה לרבות רצועת ביטחון שמטרתה היא למנוע נפילה. אביזרים אלה יכולים לעמוד בעומס משקל רב והרצועה ארוכה בכדי לאפשר עבודה נוחה וללא חשש. בזמן העבודה יש גם ללבוש ציוד מגן שמטרתו היא לספק את ההגנה המקסימלית לגוף העובד. ראשית כל יש לחבוש קסדת בטיחות אשר תגן על הראש של העובד מפני נפילות של חומרי עבודה וגם במקרה של נפילה. חשוב מאוד לבחור בקסדה אשר מאפשרת אוורור וכן התאמה מדויקת לראש. כמו כן, מומלץ מאוד לבחור בקסדה שיש לה ריפוד פנימי אשר מספק את הנוחות המקסימלית לעובד בזמן עבודה.

 

משקפי מגן

גם משקפי מגן מהווים ציוד בטיחות בסיסי וחשוב ביותר שכן הן מגינות על העיניים מפני כניסה של חפצים זרים. ראייה לקויה יכולה לסכן את  העובד מאוד ועל כן חשוב למנוע הפרעות אפשריות. כיום ניתן למצוא משקפי מגן חדישות אשר גם דוחות הצטברות של אדים וישנן גם כאלה בעלות עדשות כהות המספקות נוחות בעבודה בשמש. חשוב מאוד לרכוש משקפי מגן בעלות עמידות לשריטות וזאת בכדי שלא יתבלו תוך פרק זמן קצר בעבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!