פיגום זקיפים – כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בוחרים את הפיגומים המתאימים ביותר לעבודה הנדרשת

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

לא מעט אנשי מקצוע בוחרים לעשות שימוש בפיגום זקיפים למטרות שלל עבודות גובה שונות. פיגום זקיפים הוא מעין קונסטרוקציה זמנית המוצבת על הקרקע ומחוברת למבנה בו מתבצעות עבודות הגובה. ישנן עוד לא מעט אפשרויות שונות המסייעות לאנשי מקצוע רבים להשלים עבודות גובה, אך פיגום זקיפים כולל יתרונות רבים על פני כל החלופות. אם גם אתם נדרשים לעבודות גובה שונות, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נכע בכל היתרונות של פיגום זקיפים, נכיר בכל ההבדלים שבין הפיגומים השונים, נציג מחירון פיגום זקיפים להשכרה, מחירון פיגום זקיפים לרכישה ועוד.

בין כלל עבודות הגובה שניתן לבצע בעזרת פיגומים – עבודות איטום, עבודות צביעה, עבודות שיפוץפיגום זקיפים הוא מעין קונסטרוקציה זמנית המוצבת על הקרקע ומחוברת למבנה בו מתבצעות עבודות הגובה. ואף עבודות בנייה

אז ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי אנשי מקצוע רבים בוחרים להסתייע בפיגום זקיפים להשלמת מגוון עשיר של עבודות גובה. בין עבודות הגובה השכיחות ביותר שמבוצעות על ידי פיגום זקיפים ניתן למנות שלל עבודות איטום, עבודות צביעה, עבודות טיח, עבודות שיפוץ ואף עבודות בנייה. אז למה דווקא בעזרת פיגום זקיפים? ראשית, חשוב שתכירו את החלופות המרכזיות לעבודות גובה שונות. אפשרות נוספת להשלמת עבודות גובה היא עבודה בסנפלינג. עבודה בסנפלינג מאפשרת לעובדים להגיע לכל פינה בכל רחבי הבניין ללא כל בעיה. החיסרון המרכזי של שיטה זו היא משך זמן העבודה. עבודה על פיגום זקיפים נחשבת מהירה הרבה יותר בהשוואה לעבודה על סנפלינג. פיגום זקיפים מאפשר למספר אנשי מקצוע מיומנים לעבוד במקביל בכל אזורי המבנה ללא שום הגבלה. לכן, אנשי מקצוע רבים מעדיפים את הפיגומים על פני הסנפליג.

עבודות גובה בעזרת מנופים לעומת עבודות גובה בעזרת פיגומיםחשוב לפתוח ולומר כי אנשי מקצוע רבים בוחרים להסתייע בפיגום זקיפים להשלמת מגוון עשיר של עבודות גובה.

אפשרות נוספת להשלמת עבודות גובה היא עבודה בעזרת מנופים. עבודת גובה בעזרת מנופים כוללת חיסרון אחד משמעותי – אפשרות גישה נוחה לכל חלקי הבניין. אזורים עמוסים ובניינים צמודים מקשים על המנוף להגיע לכל פינה בכל רחבי הבניין, מה שעלול לפגוע ברמת מקצועיות העבודה. לעומת זאת, בעזרת פיגום זקיפים ניתן להגיע לכל פינה במבנה ללא כל בעיה. נגישות טובה ועבודה נוחה תבטיח לבעלי המבנה עבודה מקצועית ללא פשרות. אם לא די בכך, גם זמן העבודה נחשב ארוך יותר בהשוואה לעבודה על פיגום זקיפים, שהרי כמות העובדים על המנוף נמוכה מכמות העובדים על הפיגומים. לכן, אם גם אתם מתלבטים בשיטת העבודה לעבודות גובה שונות, ללא כל צל של ספק עבודה על פיגום זקיפים תבטיח לכם נוחות, יציבות, מהירות ומקצועיות גם יחד.

ההבדלים המרכזיים בין דגמי הפיגומים השונים

חושבים להשכיר או לרכוש פיגום זקיפים להשלמת עבודות גובה? חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות ההבדלים המרכזיים בין הדגמים השונים. בחרנו עבורכם את ההבדלים המשמעותיים ביותר שחשוב שתביאו בחשבון לפני הבחירה:

  1. רוחב הפיגומים ישנם פיגומים ברוחב של 60 ס"מ, 80 ס"מ ואף 130 ס"מ לבחירה. ככל שהפיגום רחב יותר, כך הוא מאפשר לכמות גדולה יותר של אנשי מקצוע לעבוד עליו במקביל. לפני שאתם בוחרים את הפיגום שלכם, חשוב להתאים את רוחבו לאופי העבודה. התייעצו עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום ובחרו נכון את הרוחב המתאים ביותר עבורכם. חשוב להדגיש כי ככל שהפיגום רחב יותר, כך עלותו גבוהה יותר ולכן חשוב לבחור נכון תוך התאמה מלאה לצרכים שלכם.
  2. אפשרות ניוד הפיגומים-ישנם פיגומים ניידים שניתן להעביר ממקום למקום ללא צורך בשירותי פירוק והרכבה, ולעומתם, ישנם פיגומים קבועים שלא ניתן להעביר ממקום למקום ללא שירותי פירוק והרכבה. פיגומים ניידים עולים יותר מפיגומים קבועים – איך תבחרו? אם אתם נדרשים לעבודות גובה במוקד אחד בלבד, פיגום קבוע יוכל להתאים לכם. אם אתם נדרשים לעבודות גובה בשלל מוקדים, מוטב שתבחרו פיגום זקיפים נייד.
  3. גובה הפיגומים –נקודה נוספת שיש להביא בחשבון לפני שבוחרים פיגום זקיפים לעבודות גובה היא גובה הפיגומים. ככל שתבחרו פיגום זקיפים גבוה יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם עליו יהיה גבוה יותר. לכן, חשוב מאוד להכיר את גובה העבודה הנדרשת במטרה לבחור נכון את הגובה המתאים של הפיגומים. בחירה נכונה תבטיח לכם עבודה מקצועית, מהירה ויעילה ללא תשלום עודף שלא לצורך.

ריכזנו עבורכם מחירון פיגום זקיפים להשכרה ומחירון פיגום זקיפים לרכישה, כך שתכירו את מיטב האפשרויות העומדות לרשותכם ותצליחו לבחור נכון.

מחירון פיגום זקיפים להשכרה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
350-550 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר ליום עבודה
3,000-2,000 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר לחודש עבודה
900-1,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר ליום עבודה
5,000-6,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר לחודש עבודה

מחירון פיגום זקיפים למכירה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
6,000-8,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 3 מטרים ויכולת נשיאה של עד 150 קילוגרמים
8,000-9,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 6.2 מטרים ויכולת נשיאה של עד 250 קילוגרמים
18,500-19,500 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 8.5 מטרים
26,000-32,000 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 10.40 מטרים

 

העריכו את כמות השימושים והחליטו האם כדאי לכם לקנות או לשכור

מתלבטים אם לקנות או למכור? כל שאתם צריכים לעשות זה להעריך את כמות השימושים הנדרשת בפיגומים. אם מדובר בשימוש חד פעמי, כנראה שכדאי לכם לשכור פיגום זקיפים מותאם לצרכים שלכם. אם מדובר במספר שימושים, הכפילו את כמות השימושים המשוערת במחיר ההשכרה – אם התוצאה גבוהה יותר ממחיר המכירה, כדאי לכם לקנות. אם התוצאה נמוכה יותר ממחיר המכירה, כדאי לכם לשכור. בחרו נכון ועשו שימוש מיטבי עם הפיגומים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!