השכרת פיגום מחיר

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

צריכים פיגומים? ישנם מקרים בהם מומלץ לבצע השכרת פיגומים במקום רכישה. לדוגמא, אם אתם צריכים פיגומים עבור עבודה קצרה כמו ניקוי חלונות או התקנת חיפויים, יהיה מומלץ לבצע השכרת פיגומים. חשוב מאוד להבין כי פיגומים מעניקים מענה עבור עבודות בגובה ולכן חשוב מאוד לבחור בפיגומים איכותיים ולהתקין אותם כראוי על מנת להימנע מתאונות עבודה או מנפילות. על השכרת פיגומים ועל המחיר שלהם נרחיב במאמר הבא.

 

השכרת פיגומים מחיר- מהם פיגומים?בעת השכרת פיגומים שימו לב כי רוב הפיגומים היום יהיו עם תו תקן אירופאי מאחר ונחשבים לפיגומים הבטוחים ביותר.

פיגומים הם מבנים זמניים. השימוש בפיגומים נעשה בתהליכים מתקדמים או ראשוניים של הבנייה. כמו כן, הפיגומים משמשים גם עבור שיפוצים במבנים גבוהים או עבור ניקוי חלונות בבניינים גבוהים. הפיגומים יכולים לשמש גם כמשטח יציב לציוד.

הפיגומים הם למעשה מערכת שיכולה לעבוד בצורה חשמלית או ידנית, בגבהים שונים ובהיקפים שונים, בהתאם לצרכים שלכם. מערכת הפיגומים עשויה מצינורות מתכת, פלדה, עץ או אלומיניום. לכל פיגום יש דרישות תקן של המדינה, לכן חשוב מאוד לדעת להתאים את סוג הפיגום לסוג העבודה, לגובה בו אתם עובדים, לקרקע ולעומס המירבי שהפיגום יכול לשאת.

שימו לב כי רוב הפיגומים היום יהיו עם תו תקן אירופאי מאחר ונחשבים לפיגומים הבטוחים ביותר.

בעבר, לא היו משתמשים בפיגומים בתקן אירופאי. אך בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר קבלנים שבוחרים לבצע השכרה או רכישה של פיגומים בתקן אירופאי. פיגומים בתקן אירופאי נחשבים לפיגומים בטוחים מאוד.

פיגומים בתקן אירופאי עוברים מבחנים פרקטיים שמבטיחים את הבטיחות שלהם כמו מבחן יציבות, עמידות לאורך זמן, מבחני עומס וכדומה. כמו כן, חומרי הגלם מהם עשויים פיגומים בתקן אירופאי נחשבים לעמידים וחזקים מאוד ועם זאת לא יקרים מידי. בארץ קיים מחסור של פיגומים איכותיים או חדשים ולכן השימוש בפיגומים בתקן אירופאי הפך לנפוץ מאוד.

כמו כן, בזכות פיגומים בתקן אירופאי גברה התחרות וכך ניתן לבצע השכרת פיגומים ניידים במחירים זולים יותר מאשר בעבר. יש לקחת בחשבון כי מחיר ההשכרה ישתנה בהתאם לתנאים כמו סוג הפיגום, גובה העבודה ועוד.

השכרת פיגומים מחיר- מניעת סכנותבשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר קבלנים שבוחרים לבצע השכרה או רכישה של פיגומים בתקן אירופאי.

פיגומים הם מבנים זמניים המשמשים אותנו בעבודה בגובה לצרכים שונים. חשוב מאוד לבחור פיגומים איכותיים ולוודא כי ההתקנה שלהם תתבצע באופן מקצועי ומדויק על מנת למנוע סכנות ותאונות עבודה שנובעות מרשלנות. אף אחד לא רוצה להיות אחראי למוות של עובד שנפל מפיגום, ולכן חשוב מאוד לציית לתקנות הבטיחות בעת התקנת פיגומים.

לשם כך, קודם כל יש לבצע בדיקות לנכס על מנת להבין כיצד להתאים לו פיגומים וכיצד לבצע את ההתקנה באופן הבטיחותי והיעיל ביותר.

קיימים סוגי פיגומים שונים אשר לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. על מנת לבחור את סוג הפיגומים המתאים לנו ביותר חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר אלמנטים-

  • מה המגבלות של הפיגום.
  • מה התנאים להתקנת פיגומים כולל צפיפות וגובה.
  • מה המטרה שלשמה צריך את הפיגומים.
  • מה העומס המירבי של הפיגום.
  • כמה עובדים יהיו על הפיגומים והציוד שתצטרכו להניח עליהם כולל המשקל.
  • החומר ממנו עשוי הפיגום.
  • איכות הפיגום והאם יש לו פגמים.
  • מה המידות של הפיגום ומה ההיקפים שנצטרך.

השכרת פיגומים מחיר- סוגי פיגומיםכאשר שוכרים פיגום חמורי תיקון, זה מאפשר לעובדים לבנות, לתקן או לתחזק מבנים באזורים בלתי נגישים

  • פיגום חמורי– פיגום החמורי הוא הפיגום הנפוץ והבסיסי ביותר המצריך קרקע יציבה ומישורית ומתאים לעבודות גבוהות או נמוכות.
  • פיגום עצמאי– נחשב לדגם נפוץ מאוד. פיגום עצמאי עומד בפני עצמו ולא מצריך חיבור למבנה. בשימוש בפיגום עצמאי חשוב לוודא שהקרקע תהיה יציבה ומישורית ושקיים אזור מוגן הכולל משען יד ומסגרת.
  • פיגום זקפיםפיגום זקפים נמצא על חזית המבנה ונחשב לדגם נפוץ מאוד בקרב בניות גדולות ורחבות מאחר שניתן לפרוש אותו על פני היקפים רחבים. פיגום זקפים צריך להיות מקובע למבנה על ידי קשירה לברגי ג'מבו המקובעים למבנה. כמו כן, הוא צריך קרקע יציבה ויש להוסיף לו מעטפת רשת על מנת למנוע נפילות ותאונות עבודה.
  • פיגום שלוח– פיגום שלוח מתאים למבנים שטרם נבנו הקירות שלהם. בפיגום זה משטח הדריכה ימתח מתוך המבנה החוצה. הפיגום צריך להיות מעוגן לרצפה של הקומה ממנו נפרש על ידי משקולות המתאימות למשקל העובדים והציוד הנדרש.
  • פיגום זיזי– פיגום קבוע המעוגן לקירות המבנה ונשען על זוויות פלדה הנמצאות במרחקים שווים. עם פיגום זה ניתן לעבוד זמן ארוך במפלסים גבוהים. יש לקחת בחשבון כי העבודה עם פיגום זה מצריכה מבנה יציב.
  • פיגום תלוי- פיגום תלוי הוא פיגום שלא מחובר ולא נסמך על הקרקע, אלא מקובע על קירות המבנה. פיגום תלוי יכול להגיע בצורה ניידת או מקובעת וניתן לפרוש אותו בהיקף של כל מבנה.
  • פיגום ממוכן– פיגום ממוכן נחשב לפיגום יעיל מאוד אך מצריך אישור מהנדס ובודק הובלה. פיגום ממוכן עובד בצורה חשמלית כך שניתן להגביה או להנמיך את גובה הפיגום על ידי מנוע או בצורה הידראולית. פיגום ממוכן מצריך קרקע יציבה, אך לא בהכרח מיושרת.

השכרת פיגומים מחיר- אז כמה זה עולה?המחיר של השכרת פיגומים תלוי בגורמים שונים כמו סוג הפיגומים, היקף הפיגומים, הובלה ועוד.

המחיר של השכרת פיגומים תלוי בגורמים שונים כמו סוג הפיגומים, היקף הפיגומים, הובלה ועוד. המחיר להשכרת פיגומים יכול להיות עבור השכרה יומית או עבור השכרה חודשית, כאשר צריך להבין לכמה זמן אתם צריכים את הפיגומים ומה יהיה יותר משתלם לבחור.

יש חברות השכרה שיאפשרו לכם לבצע השכרת פיגומים לפי משטחים או במחיר כולל עד משקל או היקף מסוים. יש לקחת בחשבון כי מחיר ההשכרה בדרך כלל כולל גם את האישורים הנדרשים.

ממוצע המחירים להשכרת יומית ינועו בין 300 שקלים לבין 1,500 שקלים, בהתאם לסוג הפיגום ולגורמים נוספים.

ממוצע המחירים להשכרת חודשית ינועו בין 1,500 שקלים לבין 20,000 שקלים בהתאם לסוג הפיגום ולגורמים שונים. מומלץ לוודא שהמחיר כולל הובלה ואחסון במקרה הצורך.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!