פיגום נייד להשכרה

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

פיגום נייד להשכרה מהווה פלטפורמה שניתן לשכור לפרויקטים של בניה, אך לא בלבד. הוא משמש למתן תמיכה זמנית לבניית מבניםפיגום נייד להשכרה מהווה פלטפורמה שניתן לשכור לפרויקטים של בניה, אך לא בלבד. הוא משמש למתן תמיכה זמנית לבניית מבנים וגם ליצירת סביבת עבודה בטוחה וגם ליצירת סביבת עבודה בטוחה, כמו גם לבניית גשרים, בתחום ההנדסה האזרחית, ניתן למצוא פיגומים במחסנים, בתחומי תשתיות חשמל ועוד.

פיגומים ניידים להשכרה הם כלי חיוני בכל הנוגע לדאוג לכך, שתהליך הבנייה יעבור בצורה חלקה וללא כל הפרעות. פיגומים ניידים הם סוג של תמיכת בנייה זמנית המשמשת לבנייה ולתיקון מבנים. זה יכול לשמש לבנייה, פירוק או תחזוקה של מבנים, גשרים, כבישים ומבנים הנדסיים אזרחיים אחרים. בענף הבנייה, משתמשים לרוב בפיגומים ניידים להשכרה לצורך חיפוי זמני או הגנה על האתר במהלך הבנייה. הנה כל מה שרציתם לדעת בנושא:

סוגי הפיגומים הקיימים להשכרה

חברות השכרת פיגומים ניידים מספקות מגוון רחב של מוצרים הקיימים בגדלים שונים עם מפרטים שונים. יש גם מוצרים שתוכננו במיוחד עבור סוגים מסוימים של פרויקטים כמו שיפוצים או עבודות בנייה בבניין. בימינו, ישנם סוגים רבים של פיגומים הזמינים להשכרה בענף הבנייה. חלקם ניידים וצריכים להעבירם לאתר, בעוד אחרים נייחים ומקובעים במקום אחד.

חלק מהפיגומים מיועדים לעבודות ספציפיות בגובה של עד 2 מטרים (כמו פיגום חמורי), בעוד שאחרים ניתנים להתאמה למטרות שונות. אם אתה רוצה לדעת יותר על סוגים אלה של פיגומים וכיצד הם עובדים, בדוק את האתר של חברת השכרת הפיגומים. כמו כן, תוכלו פשוט להמשיך לקרוא כאן על פיגום נייד להשכרה.

מה צריך לבדוק לפני השכרת פיגום ניידבדקו כמה זמן ייקח להרכיב פיגום נייד להשכרה ועד כמה מהר יהיה אפשר להסירו ולפרקו מהאתר.

כאשר אתם מחפשים אחר פיגום נייד להשכרה, חשוב לבדוק כמה פרמטרים מהותיים. מה צריך לקחת בחשבון לפני השכרת פיגום נייד? ובכן, צריך לבדוק באיזה סוג חומר אתם תתעסקו כשתהיו על הפיגומים. כמו כן, באיזה סוג בנייה הפיגום ישמש? בדקו כמה זמן ייקח להרכיב פיגום נייד להשכרה ועד כמה מהר יהיה אפשר להסירו ולפרקו מהאתר.

זאת ועוד, בדקו גם כמה משקל פיגום נייד להשכרה יכול להחזיק, האם יהיו הגבלות, היכן ניתן להציב את הפיגומים הניידים ועוד. אם הכול עונה על הדרישות שלכם, פיגומים הם דרך מצוינת להפוך אתר בנייה לאזור בר עבודה. זה עוזר לעובדים ולבעלי מקצוע לקבל גישה לאזורים שאחרת לא יהיו נגישים עבורכם. אך לפני השכרת פיגומים, חשוב לדעת איזה סוג של פיגום אתם צריכים ומה משך תקופת ההשכרה. ככה תדעו כמה עולה השכרת פיגום נייד. ובכל זאת, בואו נדבר גם על זה.

כמה עולה פיגום נייד להשכרה?בדקו גם כמה משקל פיגום נייד להשכרה יכול להחזיק, האם יהיו הגבלות, היכן ניתן להציב את הפיגומים הניידים ועוד

השכרת פיגומים ניידים היא דרך חסכונית ומהירה לבצע את העבודה. עם זאת, לפני שאתם מחליטים לשכור אחד כזה, חשוב לדעת מה לבדוק וכן כמה עולה השכרת פיגום נייד. ובכן, מחיר בעבור השכרת פיגום נייד ליום עבודה יכול לנוע בין הטווחים של כ-350 ₪ – 500 ₪, בממוצע. אם תצטרכו השכרת פיגום נייד לחודש שלם, מחיר פיגום נייד לחודש ינוע בין 1,500 – 1,800 ₪, בממוצע. במקרים בהם יש צורך בהשכרת פיגום אלומיניום צר נייד, תשלמו כ-350 – 450 ₪ ליום עבודה בודד, בממוצע.

מה חשוב לדעת לפני שאתם שוכרים פיגום נייד? קודם כל,  ודאו כי לחברה ממנה אתם שוכרים יש את הרישיונות והביטוחים המתאימים. שנית, בדוק אם יש לחברה דרישות בטיחות כלשהן. לדוגמה, ודא שהם משתמשים רק בפיגומים עם אבזמים ורצועות או משתמשים במערכת רתמה על הפיגום שלהם כאשר עובדים עם אנשים. כמו כן, מומלץ מאוד לוודא שהמחיר שאתם מקבלים כולל את הבדיקה של בודק פיגומים מוסמך.

מדוע כל אתר בנייה חייב בודק פיגומים מוסמך?

פיגום נייד הוא פיגום קל משקל, נייד ומודולרי הניתן להזזה בקלות. הוא מציע דרך נוחה לבנות וליצור מבנים תוך כדי תנועה. יחד עם זאת,כאשר שוכרים פיגום חמורי תיקון, זה מאפשר לעובדים לבנות, לתקן או לתחזק מבנים באזורים בלתי נגישים כל אתר בנייה חייב בודק פיגומים מוסמך מטעמי בטיחות. בודקים אלו אחראים לבדיקת בטיחות הפיגומים ולוודא שהוא עומד בכל התקנות. תפקידו של בודק פיגומים מוסמך הוא, לבדוק את בטיחות ותאימות הפיגומים במקום. הם גם מוודאים שהם עומדים בכל התקנות והדרישות הקבועות בחוק.

הסיבה שבכל אתר חייב להיות במקום בודק פיגומים מוסמך היא, שהוא יוכל לוודא כי אתר הבנייה בטוח לעובדים ולציבור הרחב. לא פעם, פיגומים יכולים להיות חלודים או לא תקינים, מה שמחייב בדיקה מעמיקה טרם השימוש בהם באתר הבנייה. יש לזכור כי, ישנם סוגים שונים של פיגומים שניתן לשכור בענף הבנייה. פיגומים אלו מורכבים מחלקים שונים ולכל חלק יש שימוש ספציפי. ובגלל העובדה הזאת, לכל פיגום יש את הבדיקות המקדימות שלו.

הסוגים הנפוצים ביותר של פיגומים להשכרה כוללים:

  • פיגום תלוי: זה משמש בדרך כלל למטרות בנייה כגון גג, קיר או רצפה, ניקוי חלונות ועוד.
  • פיגום חמור: זה משמש בדרך כלל לבנייה או שיפוץ של מבנים בגובה הקרקע (עד 2 מטרים).
  • פיגום זיזים: זה משמש בדרך כלל לבנייה או שיפוץ של מבנים ברמה גבוהה כגון גשרים ומבנים.
  • פיגומים ממוכנים: זה משמש בדרך כלל לבנייה או שיפוץ של מבנים בעזרת פלטפורמות פיגום ממונעות.
  • פיגום נייד להשכרה – משמש בדרך כלל למטרות בנייה, שיפוצים ואף בפרויקטים של הנדסה אזרחית, תשתיות חשמל ועוד.

בשורה התחתונה, פיגומים ניידים להשכרה בענף הבנייה הם כלי חיוני לכל מהנדס אזרחי שצריך להיכנס לחללים צרים או לעבוד בגובה. כמו כן, הם שימושיים גם כאשר צריך לבצע תיקונים או לבנות מבנים חדשים במקומות קשים, בגובה וכו'. אם אתם צריכים פיגום נייד להשכרה, יהיה חשוב לקבל את כלל הפרטים מחברת ההשכרה טרם תשכרו את הכלי.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!