פיגומים להשכרה בצפון

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

פיגומים הם מעין קונסטרוקציה זמנית המונחת על הקרקע ומוצמדת לשלל מבנים. חושבים לעשות שימוש בפיגומים? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים לעשות שימוש בפיגומים, ביתרונות הגדולים של הפיגומים על פני אפשרויות נוספות של בנייה בגובה, לרבות מנופים, סנפלינג ועוד, בהבדלים החשובים ביותר בין סוגי הפיגומים השוני וכמובן – פיגומים להשכרה בצפון.

ראשית, חשוב שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים פיגומים להשכרה בצפון, והן:בהבדלים החשובים ביותר בין סוגי הפיגומים השוני וכמובן - פיגומים להשכרה בצפון.

  1. בנייה בגובה– הסיבה המרכזית בגינה רבים עושים שימוש בפיגומים להשכרה בצפון היא בנייה בגובה. בעזרת הפיגומים ניתן לנוע בקלות סביב המבנה, מה שמאפשר לעובדים נוחות עבודה במהלך בנייה בגובה. חשוב להדגיש כי ישנם פיגומים בגבהים שונים כך שאם אתם חושבים על פיגומים להשכרה בצפון, חשוב לוודא שאתם בוחרים פיגומים בגובה המתאים עבור מלוא הצרכים שלכם. חשוב לדעת שגובה הפיגומים משפיע באופן ישיר על המחיר.
  2. שיפוץ קירות חיצוניים– הקירות החיצוניים של הבניין שלכם דרושים שיפוץ? פיגומים להשכרה בצפון יוכלו לסייע לכם לשפץ בקלות רבה. בעזרת פיגומים ניתן להגיע לכל פינה ובכל גובה בקירות החיצוניים של הבניין שלכם
  3. איטום קירות חיצוניים -בניגוד למקובל לחשוב, לא רק גגות דרושים איטום מפני נזקי מזג אוויר. איטום קירות חיצוניים של הבניין יבטיחו שמירה מיטבית על עמידות הבניין, ימנעו את חדירתם של מי הגשמים לפנים הדירות ויבטיחו טמפרטורה מאוזנת בכל חללי הבניין. אחת הדרכים הטובות ביותר לאטום הרמטית את כל קירות הבניין נעשית בעזרת פיגומים להשכרה בצפון.
  4. הדבקת אריחים  -אריחי בניינים רבים נושרים במרוצת השנים, מה שפוגע הן בבטיחות הבניין והן בנראותו. רוצים להדביק אריחים בצורה מקצועית? פיגומים להשכרה בצפון היא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

היתרונות הגדולים של פיגומים על פני חלוםות הבנייה בגובה – מנופים וסנפלינגהסיבה המרכזית בגינה רבים עושים שימוש בפיגומים להשכרה בצפון היא בנייה בגובה.

אך כפי שציינו לעיל, ישנן עוד לא מעט אפשרויות של עבודה בגובה, לרבות מנופים וסנפלינג – אז מהם היתרונות הגדולים של פיגומים על פני כלל החלופות של עבודה בגובה? ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים והם:

  1. גישה נוחה לכל חלקי הבניין –ישנם לא מעט אזורים אליהם מנופים לא יכולים להגיע. אזורים עמוסים בבניינים צפופים מהווים קושי של ממש. במקרים אלה, פיגומים וסנפלינג יסייעו לעובדים להגיע לכל פינה בקירות הבניין בנוחות מלאה להשלמת העבודה על הצד הטוב ביותר.
  2. עבודה מהירה ויעילה –פיגומים להשכרה בצפון מבטיחים לכלל הבוחרים בהם עבודה של מספר עובדים במקביל לכל חלקי הבניין. בשונה ממנופים או אף מעבודה בסנפלינג, הפיגומים מאפשרים לעובדים רבים לעבוד במקביל בכל סביבת הבנייה הנדרשת ללא בעיה.
  3. מחירים נמוכים – עלויות הפיגומים נחשבות נמוכות בהשוואה לחלופות. בשורות הבאות נציג מחירון פיגומים להשכרה. חשוב להדגיש שניתן להשכיר פיגומים ליום עבודה או לתקופות זמן שונות בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

הגורמים המשפיעים על מחירי הפיגומיםהקירות החיצוניים של הבניין שלכם דרושים שיפוץ? פיגומים להשכרה בצפון יוכלו לסייע לכם לשפץ בקלות רבה.

נשמע מעניין? רגע לפני שתבחרו את הפיגומים המתאימים ביותר עבור מלוא הצרכים שלכם, חשוב שתכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין סוגי הפיגומים השונים. כיום יש לא מעט סוגי פיגומים השונים זה מזה – ריכזנו עבורכם את ההבדלים המשמעותיים ביותר שבאים לידי ביטוי במחירים.

  1. פיגום חומרי לעומת פיגום נייד –חשוב שתכירו את אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין סוגי הפיגומים השונים – חומרי לעומת נייד. פיגומים חומריים הם פיגומים שלא ניתן להזיזם ללא פירוק והרכבה. לעומתם, פיגומים ניידים הם פיגומים שניתן להזיזם לכל אזורי הבנייה ללא צורך בפירוק והרכבה. העלויות פירוק והרכבה של פיגומים אינן זולות, ולכן זוהי נקודה חשובה שחשוב להביא בחשבון. חשוב להדגיש שעלות ההשכרה או הרכישה של פיגון נייד גבוהה יותר מפיגום חומרי.
  2. גובה הפיגומים – גובה הפיגומים משפיע באופן ישיר על המחיר שתידרשו לשלם. ככל שהפיגומים שאתם צריכים גבוהים יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם יהיו גבוהים יותר. לכן, חשוב לבדוק באיזה גובה העבודות ולהתאים את גובה הפיגומים לצרכים שלכם. אנשים רבים שלא מקפידים על כך רוכשים/שוכרים פיגומים גבוהים ומשלמים על כך לא מעט כסף שלא לצורך.

מתלבטים אם לקנות או לשכור? כך תדעו לבחור נכון ולחסוך אלפי שקלים!פיגומים להשכרה בצפון מבטיחים לכלל הבוחרים בהם עבודה של מספר עובדים במקביל לכל חלקי הבניין.

לסיום, חשוב שתכירו את ההבדלים בין רכישת פיגומים לבין השכרתם. ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שיסייעו לכם להחליט האם כדאי לכם לקנות פיגומים או להסתפק בהשכרתם. ראשית, חשוב להכיר את מלוא הצרכים לשמם אתם מייעדים פיגומים. אם מדובר בצורך חד פעמי, סיכוי סביר שהשכרת פיגומים היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. לעומת זאת, אם מדובר בשימוש רב פעמי, חשוב לבחון את המצב בהתאם לתדירות השימוש. אז איך תדעו האם לקנות או לשכור? הכירו את הצעדים הפשוטים שיבטיחו לכם תשובה חד משמעית. בשלב הראשון, נסו להעריך את מספר השימושים העתידיים שלכם בפיגומים בשנים הבאות. לאחר מכן הכפילו את כמות השימושים בעלות השכרת הפיגומים המתאימים לצרכים שלכם. אם תוצאת ההכפלה של עלות ההשכרה בכמות השימושים גבוהה יותר ממחיר הרכישה של הפיגומים – כדאי לכם לקנות.

מחירון פיגומים להשכרה:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
350-550 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר ליום עבודה
3,000-2,000 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר לחודש עבודה
900-1,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר ליום עבודה
5,000-6,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר לחודש עבודה

חשוב להדגיש שמחיר הפיגומים אינו כולל מע"מ, הובלה ושירותי פירוק והרכבה, מה שצפוי לייקר את המחיר באלפי שקלים לכל שימוש. הביאו החשבון את עלויות השכרת הפיגומים בתוספת ההוצאות הנלוות והחליטו האם כדאי לכם לקנות או לשכור.

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז הפיגומים
מרכז הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!