השכרת פיגום אלומיניום – כך עובדים נכון בכל גובה!

פיגומים במחירים מיוחדים ! בטיחות לפני הכל !

לא מעט אנשי מקצוע הנדרשים לעבוד בגובה, בוחרים להסתייע בפיגומים למגוון רחב של עבודות. בין כלל עבודות הגובה השכיחות ביותר שמבוצעות בעזרת פיגומים ניתן למנות עבודות עבודות איטום, עבודות צביעה, עבודות טיח, עבודות שיפוץ ואף עבודות בנייה. אם גם אתם נדרשים לעבודות גובה שונות, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נלמד להכיר לעומק את הפיגומים השכיחים ביותר כיום, נכיר את כלל היתרונות שלהם על פני החלופות – עבודה בגובה בעזרת סנפלינג או עבודה בגובה בעזרת מנוף, נציג מחירון השכרת פיגום אלומיניום, מחירון רכישת פיגום אלומיניום ועוד. אז רגע לפני שאתם בוחרים את הפיגומים המתאימים ביותר עבור הצרכים שלכם, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים שיעזור לכם לבחור נכון.

מבחר עשיר של סוגי פיגומים לבחירתכם – כל מה שאתם חייבים להכיר לפני הבחירהבודה בגובה בעזרת סנפלינג או עבודה בגובה בעזרת מנוף, נציג מחירון השכרת פיגום אלומיניום, מחירון רכישת פיגום אלומיניום ועוד.

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי כיום יש לא מעט סוגים שונים של פיגומים. ההבדלים בין הדגמים השונים באים לידי ביטוי בעיקר בגובה, ברוחב ובאפשרות הניוד. אנשי מקצוע רבים בוחרים את הפיגומים שלהם באופן שרירותי וללא היכרות עם ההבדלים בין הדגמים השונים – מה שלא אחת מונע מהם את הבחירה המיטבית. רוצים לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים שאתם צריכים להכיר אודות ההבדלים בין הדגמים השונים לפני שתבחרו השכרת פיגום אלומיניום.

  • גובה הפיגומים

גובה הפיגומים משפיע באופן ישיר על המחיר שתידרשו לשלם. ככל שתבחרו השכרת פיגום אלומיניום גבוה יותר, כך המחיר שתידרשו לשלם יהיה גבוה יותר. לכן, לפני שאתם בוחרים את גובה הפיגומים שלכם, חשוב לוודא מהו גובה מוקד העבודה בו אתם נדרשים לעבוד. אנשי מקצוע רבים לא מקפידים על כך ובוחרים השכרת פיגום אלומיניום גבוה מהנדרש, מה שגורם להם לשלם לא מעט כסף שלא לצורך. לכן, בדקו במדוייק מה גובה מוקד העבודה ובהתאם אליו בחרו השכרת פיגום אלומיניום.

  • רוחב הפיגומיםריכזנו עבורכם את כל הדגשים שאתם צריכים להכיר אודות ההבדלים בין הדגמים השונים לפני שתבחרו השכרת פיגום אלומיניום.

גם לרוחב הפיגומים יש השפעה ישירה על המחיר שתידרשו לשלם בעבור השכרת פיגום אלומיניום. ישנם פיגומים ברוחב של 60 ס"מ, 80 ס"מ ואף 130 ס"מ. מה ההבדל? בעיקר בנוחות העבודה. אם אתם נדרשים לעבודה הכוללת כמות גדולה של אנשי מקצוע, מוטב שתבחרו פיגום רחב שיאפשר תנועה נוחה למספר אנשי מקצוע במקביל. פיגום רחב יאפשר לכל אנשי המקצוע לעבוד בנוחות ולהשלים את העבודה במהירות ובמקצועיות רבה. לעומת זאת, במידה ומדובר בעבודה קטנה שאינה מצריכה כמות גדולה של אנשי מקצוע, תוכלו להסתפק בפיגום ברוחב של בין 60 ס"מ ל 80 ס"מ בלבד.

  • אפשרות ניוד הפיגומים

נקודה אחרונה וחשובה מכולן – אפשרות ניוד פיגומים. ישנם פיגומים ניידים ופיגומים קבועים. פיגומים ניידים הם פיגומים שניתן להזיזם ממקום למקום ללא כל בעיה. פיגומים אלה מתאימים בעיקר למבנים בהם נדרשים מספר עבודות במספר מוקדים שונים. אז אם אתם נדרשים לעבודות במספר מוקדים, בחרו השכרת פיגום אלומיניום נייד. לעומת זאת, אם אתם נדרשים לעבודת גובה במוקד אחד בלבד, מוטב שתבחרו פיגום קבוע שלא ניתן להזיזו ממקום למקום ללא שירותי פירוק והרכבה. פיגום נייד יקר יותר, ולכן מומלץ לבחור בו רק שבאמת יש צורך בכך.

פיגומים לעומת מנופים – היתרון הגדול של הפיגומים

אז לאחר שנגענו במספר דגשים חשובים אודות פיגומים, חשוב שתכירו את החלופות המרכזיות לעבודות גובה – סנפלינג ומנופים. לא מעט אנשי מקצוע בוחרים להסתייע בשירותי מנוף להשלמת שלל עבודות גובה. החיסרון המרכזי של שיטה זו היא נגישות לכל פינה. אזורים צפופים ובניינים צמודים יקשו מאוד על מנופים להגיע לכל פינה בכל רחבי הבניין. בעיית הנגישות עלולה לפגוע באיכות העבודה. לעומת זאת, השכרת פיגום אלומיניום מבטיחה לאנשי המקצוע נגישות שיא בנוחות מרבית לכל פינה בכל רחבי המבנה. לכן, מרבית אנשי המקצוע בוחרים לעשות שימוש בפיגומים ולא במנופים.

פיגומים לעומת עבודות בסנפלינג – הסיבה בגינה מרבית אנשי המקצוע בוחרים בפיגומים

ומה לגבי סנפלינג? בעזרת סנפלינג ניתן להגיע בקלות לכל פינה בכל רחבי הבניין. אך הסיבה בגינה מרבית אנשי המקצוע בוחרים השכרת פיגום אלומיניום על פני עבודות גובה בעזרת חבלים היא מהירות העבודה. עבודה על הסנפלינג נחשבת לאיטית יותר בהשוואה לעבודה על הפיגומים. הפיגומים מאפשרים למספר רב של אנשי מקצוע לעבוד במקביל וברמת נוחות מרבית, מה שהופך את העבודה ליעילה ומהירה הרבה יותר. רוצים לקצר את משך העבודה? השכרת פיגום אלומיניום היא התשובה עבורכם. אז כמה זה עולה?

אז כמה זה עולה? מחירון השכרה ומחירון רכישה לפניכםהפיגומים מאפשרים למספר רב של אנשי מקצוע לעבוד במקביל וברמת נוחות מרבית, מה שהופך את העבודה ליעילה ומהירה הרבה יותר. רוצים לקצר את משך העבודה? השכרת פיגום אלומיניום היא התשובה עבורכם.

ריכזנו עבורכם מחירונים מסודרים הכוללים מספר אפשרויות שונות של פיגומים לבחירה. מחירון השכרה ומחירון רכישה, כך שתכירו את כלל האפשרויות ותצליחו לבחור נכון.

מחירון השכרת פיגום אלומיניום:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
350-550 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר ליום עבודה
3,000-2,000 שקלים פיגום נייד בגובה 8 מטר לחודש עבודה
900-1,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר ליום עבודה
5,000-6,000 שקלים פיגום נייד בגובה 10 מטר לחודש עבודה

מחירון רכישת פיגום אלומיניום:

מחיר (ללא מע"מ, הובלה, פירוק והרכבה) תקופת זמן ותיאור המוצר
6,000-8,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 3 מטרים ויכולת נשיאה של עד 150 קילוגרמים
8,000-9,000 שקלים פיגום נייד בגובה של עד 6.2 מטרים ויכולת נשיאה של עד 250 קילוגרמים
18,500-19,500 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 8.5 מטרים
26,000-32,000 שקלים פיגום נייד רחב בגובה של 10.40 מטרים

בחרו נכון את הפיגום המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם ותיהנו מכלל היתרונות שהוא מציע לכל עבודות הגובה.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הפיגומים
עולם הפיגומים

חברתנו עוסקת בתחום למעלה מ10 + שנים וממשיכה למכור ולהשכיר לאלפי לקוחות מרוצים פיגומים איכותים והבטיחותים ביותר בשוק !

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!